stephaniiee schreef:Ik rij ook altijd met cap, omdat het bij ons verplicht is.
Zou je er anders een dragen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Celien_ schreef:stephaniiee schreef:Ik rij ook altijd met cap, omdat het bij ons verplicht is.
Zou je er anders een dragen?

maar in de zomer op de camping bij me verzorgponys altijd zonder cap
Dus ja, ik rijd meestal met cap, en nee, neit alleen omdat het verplicht is.
Dniesjj117 schreef:Ik zou het liefst zonder cap rijden, als ik zou weten dat dat mn leven niet zou kunnen kostenDus ja, ik rijd meestal met cap, en nee, neit alleen omdat het verplicht is.
Laura_ schreef:ik rij op manege en daar is het verplicht... maar anders zou ik ook met cap rijden/.

reedj93 schreef:ik rij op de manege en daar is het natuurlijk verplichtmaar in de zomer op de camping bij me verzorgponys altijd zonder cap
)
(bij mij) 
jarno schreef:hai
ik ben heeeel stom ik rij nooit met cap,
ja buiten of met een wedstrijd maar verder nooit
en dat terwijl mijn paard nog wel eens aan rodeo doet.
moet er toch maar aan geloven stel je eens voor dat er iets gebeurt
ikke echt stomstom stom
jarno schreef:hai
ik ben heeeel stom ik rij nooit met cap,
ja buiten of met een wedstrijd maar verder nooit
en dat terwijl mijn paard nog wel eens aan rodeo doet.
moet er toch maar aan geloven stel je eens voor dat er iets gebeurt
ikke echt stomstom stom
We willen idd niet betweterig overkomen, maar het is gewoon zooo veel veiliger! Cap opdoen voordat er echt ongelukken gebeuren!! Dinniej schreef:Op de manegepony's rijd ik met cap omdat het verplicht is, maar op mijn verzorgpaard is er niemand die het mij kan verplichten, en toch rijd ik nog steeds met cap. De eigenaresse stelt het wel op prijs als ik met cap rijd, maar als het haar niet uit zou maken zou ik nog steeds met cap rijden. Het is veilig, en zonder cap rijden vind ik er ook niet uitzien(bij mij)
friezenfan2 schreef:ik rij ook altijd met cap
toen ik nog op de manege reed deed ik dat en nu nog steeds
laatst werd er gevraagd of ik op een echt heel braaf paard wou stappen. ik ben dus gewoon mijn cap gaan halen. elk paard kan iets doen. ik heb liever die cap op dan dat ik het voor de rest van mijn leven wel kan schudden.
dus gewoon een cap op altijd