Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Buitenzorg schreef:Ik sluit me bij Cassidy aan en bij een eerder geplaatste opmerking, je bent zelf 175, de pony 135 en groeit niet meer. op termijn krijg je idd misschein spijt dat je niet voor een grotere bent gegaan...
Ik lees alleen nergens over de aanschafprijs van de pony?
Veel sterkte en succes met je beslissing en natuurlijk ook met het verwerken met het overlijden van Marc...

Naaltje schreef:nee, ik heb de ouders van marc daar nog niet over gesproken, dat komt wel als hun dat willen, en als hun daar klaar voor zijn.
@ cassidy, ik noem zijn 'negatieve' punten om aan te tonen dat hij nooit veel kan opbrengen.., emotioneel is die voor mij vele miljoenen waard, want het is echt mijn maatje.. En tja, hij klein ik groot, maar ik wil geen dressuur rijden, dat hoeft niet zo van mij... Ik kan met hem naar buiten, en hij houdt rekening met mij. Hij heeft een super karakter, en kan springen als een topper.
Cassidy schreef:Naaltje schreef:nee, ik heb de ouders van marc daar nog niet over gesproken, dat komt wel als hun dat willen, en als hun daar klaar voor zijn.
@ cassidy, ik noem zijn 'negatieve' punten om aan te tonen dat hij nooit veel kan opbrengen.., emotioneel is die voor mij vele miljoenen waard, want het is echt mijn maatje.. En tja, hij klein ik groot, maar ik wil geen dressuur rijden, dat hoeft niet zo van mij... Ik kan met hem naar buiten, en hij houdt rekening met mij. Hij heeft een super karakter, en kan springen als een topper.
Zo te horen zit dat wel snor. Om het probleem met de lengte hoef je het niet te laten en een Fjord kan ook aardig wat gewicht hebben: als de klik er is, zou ik er voor gaan. En de ouders van Marc zullen op dit moment nog even daar geen oren naar hebben: iedere maand dat jij nog kunt wachten met de aankoop is er een, en ik kan me niet voorstellen dat ze er de hoofdprijs voor willen hebben. Ik zou ervoor gaan, begin maar met het opzij leggen van je geld. En reken maar dat je, zelf al zou je weinig voor jezelf overhouden, dat met alle liefde voor de liefde van je leven over hebt....toch? En misschien heeft Marc wel voor Diddle gezorgd en beslist waar hij heenmoet, dan zou ik dat ook respecteren....
... Neem een bloemetje mee naar stal zodat dini die meeneemt.
.
!

dierfysio schreef:twijfel en financiële onzekerheid (minderjarig, ouders niet mee eens): niet doen!
een ongeluk zit in een klein hoekje, en voor een vette dierenatsenrekening (om maar eens iets te noemen) heb je dus blijkbaar geen geld (begrijpelijk). maar dat kan wel ineens nodig zijn, en wat doe je dan?
ik zou er nog eens goed over nadenken, en met je ouders overleggen. en nagaan of er misschien vanuit de overledene plannen waren voor de pony!
sterkte.