Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
casperrr schreef:Niet bepaald voor en ook niet echt tegen.
Ik heb er zelf geen, en zal er ook nooit een aanschaffen *gaat alvast in schuilkelder zitten voor bepaalde bokkers*
Als iemand graag met een bodyprotector wilt rijden moet ie dat zeker doenik zeg ook niet dat het verkeerd is. Maar ik zie me eigen er nog niet mee lopen. En ik vertik het om me eigen zo helemaal in te pakken en dan op een paard te stappen voor de veiligheid.
Er zullen er natuurlijk een aantal zijn die mij te kort door de bocht vinden, maar no way dat i ker 1 aantrek!

Picassox schreef:Ik heb 'm alleen aan bij jonge paarden inrijden en soms met springen.
Maar verder, waarom zou ik? Ik denk niet dat mensen er snel tegen zullen zijn, want het is niet verkeerd, maar het is niet lekker om de hele dag in een harnas te zitten.
Roosje_ schreef:casperrr schreef:Niet bepaald voor en ook niet echt tegen.
Ik heb er zelf geen, en zal er ook nooit een aanschaffen *gaat alvast in schuilkelder zitten voor bepaalde bokkers*
Als iemand graag met een bodyprotector wilt rijden moet ie dat zeker doenik zeg ook niet dat het verkeerd is. Maar ik zie me eigen er nog niet mee lopen. En ik vertik het om me eigen zo helemaal in te pakken en dan op een paard te stappen voor de veiligheid.
Er zullen er natuurlijk een aantal zijn die mij te kort door de bocht vinden, maar no way dat i ker 1 aantrek!
Lekker verstandig
misschien komt verstand nog met de jaren.
nee lekker zeg rijden en dan helemaal ingepakt 

casperrr schreef:nee lekker zeg rijden en dan helemaal ingepakt
Kan ik net zo goed gelijk in een ziekenhuis bed gaan liggen, alsjeblieft zeg
Ik trek zo'n ding never nooit niet aan! Mij niet gezien!

)
zei dat je 'm aardig strak moet aantrekken. Ik weet niet meer zo goed waarom maar als ie te los zit dan werkt ie niet goed zei ze geloof ik.