Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!! Dniesjj117 schreef:Denk het niet. Het probleem is dat dr broek nat wordt, en je broek is nou niet bepaald zout of wel

Dniesjj117 schreef:Daar gaat het topic toch neit over? Ik dacht dat het over likken ging:P

!!!!
!!! dat is eigenlijk de hoofdreden. het kan mij niet schelen of ze likt maar ik kan haar gewoon niet aaien. Niet omdat mijn broek nat wordt
!!! (maar het is wel zo hoor
) 
dorientjuh schreef:Maar er mag dus ook geen pony van iemand anders bij staan, of heb je dat nog niet gevraagd? Als iemand anders zijn pony bij jouw pony mag laten staan, dan is het normaal dat diegene daar geld voor betaald. Misschien is dat een goed argument voor je ouders?
Misschien ken je iemand anders die veel van paarden weet (bv je vroegere instructeur), misschien dat zo iemand kan proberen om je ouders over te halen?
Als je er echt geen andere pony bij mag staan, maar wel een schaap of geit of iets dergelijks, dan lijkt me dat inderdaad het beste. Moet je wel uitkijken dat die de staart van je pony niet opeten!

. fleurkelover schreef:Dniesjj117 schreef:Daar gaat het topic toch neit over? Ik dacht dat het over likken ging:P
dat is waar !!!
we wijken af mensen!!!!
ja,sorry!!! dat is eigenlijk de hoofdreden. het kan mij niet schelen of ze likt maar ik kan haar gewoon niet aaien. Niet omdat mijn broek nat wordt
!!! (maar het is wel zo hoor
)
fleurkelover schreef:voor 1 is er genoeg plaats maar voor 2 niet hoor.
eigenlijk was ze bijna 5 maanden toen ze bij ons kwam. de mevrouw zei 3 maanden maar door dat er iets onverwacht gebeurt is kon dit niet doorgaan.
ja ze stond alleen toen ze bijna 5 maand was. Misschien ga ik toch eens zoeken achter een schaap of iets anders.
.
.