!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!

heeft iemand nog andere dan de anky's??

MISTRAL94 schreef:Germy: Je vergeet 1 ding er staat Anky aan de zijkant in het leer gedrukt

germie schreef:MISTRAL94 schreef:Germy: Je vergeet 1 ding er staat Anky aan de zijkant in het leer gedrukt
sorry, die 'ANKY' is natuurlijk alleen al het extra geld waard.
Heb ik het niet goed gezien omdat ik toch wat geld in de zak wilde houden en maar de standaard gekocht heb.
Lenneke_ schreef:Dit is de Elite
http://www.petrie.nl/laarzen/nl/Elite.htm
Het ligt er ook aan of je alleen met de laarzen rijdt of dat je er ook stukken mee loopt. Ik had ze toendertijd soms een hele dag aan, liep er ook regelmatig mee door de modder enzo.
Dan is rundleer net wat sterker dan kalfsleer
germie schreef:MISTRAL94 schreef:Germy: Je vergeet 1 ding er staat Anky aan de zijkant in het leer gedrukt
sorry, die 'ANKY' is natuurlijk alleen al het extra geld waard.
Heb ik het niet goed gezien omdat ik toch wat geld in de zak wilde houden en maar de standaard gekocht heb.
, ze hebben namelijk aan de binnenkant een dunnere laag rundleer gebruikt zodat je beter contact hebt.
jodphur2006 schreef:De ANKY Elegance bij uitstek, in de goedkoopste uitvoering zitten ze rond de 550 euro, maar instappen en mee rijden. Ze zitten heerlijk met een zeer comfortabel voetbed, een degelijke rits schuin voor, smalle vorm bij de enkel en de laars sluit bij mij, maat 7, kuit 36 en hoogte 50 perfect aan!
mentjuh schreef:heeft iemand ervaring met de glasgon?