jolanda10 schreef:Asjeblieft haal daar direct je pony weg!!!!
Wij hebben zoiets pas ook meegemaakt, maar dit heeft helaas 5 maanden geduurt. Al die tijd zogenaamd geen vuiltje aan de lucht het ging allemaal geweldig en van de ene op de andere dag was de pony ineens 'vals'
Het beestje heeft nu gelukkig een ander baasje en wij hebben weer contact met deze mensen, maar 'onze' pony is een wrak.
Het beestje is heel schrikachtig, was bagger en bagger vet en wat er allemaal uitgevreten is tijdens het rijden wil ik niet weten maar ze loopt alleen maar met haar hoofd in de lucht en te schudden.
Gelukkig is er na een aantal weken al weer wat rust in gekomen, maar ik heb hiervan geleerd dat ondanks alles ik helaas mezelf verwijt dat ik niet intensiever contact heb gehouden met deze eigenaar (soms denk je dat je dan bemoeizuchtig overkomt en ze vertelde toch regelmatig dat het allemaal zo goed ging) en dat ik dit nooit meer zo zou doen.
Haal please je pony daar zo snel mogelijk weg!!
ik wil me hier even mee bemoeien want wat je nu allemaal zegt geloof ik dus echt niet. Ik ken jouw pony ondertussen en heb haar gezien toen ze pas van eigenaar was veranderd, was geloof ik 17 februari dat ik haar toen voor het eerst zag. ik moet zeggen wat een schitterd beesje is het, rent echt vrolijk rond en ziet er netjes uit. Dus waar jij dat ' wrak' vandaan haalt wil ik wel even weten.
Ik sta verder los van deze situatie, ik ken jouw niet, maar dus wel je pony en wat jij nu zegt slaat dus echt nergens op. Hoe kom je erbij? Als jij hier op bokt een beetje dingen loopt rond te bazuinen die niet waar zijn kan je beter een andere hobby zoeken. want ik zie gewoon dat dit niet klopt.
Ik hoop dat je nu je dingen terug neemt, de pony heeft het heel goed nu en ik zou je daar gewoon bij neerleggen.