Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LiNdA1986 schreef:waar ben je bang voor dan?
als ze op hol gaan hou je geen 1 paard, of het nou een groot paard of een pony is.

) maar ik voel me dan meer een meeliftend vliegje dan een ruiter!
Nou ben ik ook niet de grootste en zwaarste (1.65 mtr. en 48 kilo) dus dat scheelt ook wel denk ik. 

) maar de grond is zo ver weg!
! piink_eye schreef:tja dat is lastig.
zelf rij ik nu op paarden en me (verzorg)paarde zijn wel haflingers dus pony's maar voor de rest rij ik alleen maar op paarden. eigenlijk moet je gwn een x op een superlief/mak paard gaan zitten en rijden.. want er zit neit heel veel verschil in! want het is eigelijk gwn zo, dat als pony's gaan renne en je valt eraf, val je er harder af dan van een paard. ik weet ook niet hoe dit kan maar je valt zachter.. en de meeste pony's zijn gewoon minder betrouwbaar dan paarden, paarden gaan over het algemeen veel minder snel op hol dan pony's! maar je blijft ook makkelijker zitten op een paard want bij bijna alle paarden ken je je veel makkelijker vastklemmen dan pony's want pony's zijn gewoon smaller enzo, dat is duidelijk. naja je moet gewoon maar een x proberen, het is wat je zelf wil en als je het niet wil moet je het vooral niet doen want dat voelt dat paard dus dan gaat het juist 'niet goed' zeg maar!
sandr0 schreef:het went vanzelf. gewoon veel omgaan met grote jongens. Komt t vanzelf keertje goed.
sandr0 schreef:het went vanzelf. gewoon veel omgaan met grote jongens. Komt t vanzelf keertje goed.
hoe groter het paard
hoe meer plezier voor mij
als ik dan van grote afstap, dan val ik zo lang.....
margo101 schreef:semir bedoel ik