Sence schreef:Aan de binnenkant of buitenkant?
Sorry, aan de buitenkant
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sence schreef:Aan de binnenkant of buitenkant?
Tienn schreef:Ik heb mn Petrie perfect's al een héle tijd, maar bij die van mij is er niks/nooit wat aan de hand
mylittlejoy schreef:Ik heb een paar weken geleden de Petrie Standaard gekocht (een stapje duurder dan de Perfect). In de winkel vertelden ze me toen dat de Perfect een andere coating heeft die vrij snel loslaat en dat je dus na twee maanden al slijtage begint te zien. Blijkbaar is het dus wel een bekend probleem. Zij hebben me toen aangeraden om de Standaard te nemen.
Heb ze net gekocht op de Equitana en ben ze nu aan het inlopen. Heb me nooit zo verdiept in dit soort topics maar misschien had ik dat toch maar eens wel moeten doen!_MelloW_ schreef:@ gucci girl, als ik jou was en het is de laars die ik denk dat het is dan zou ik er alleen mee gaan rijden en verder niet want als de coating iets slapper word dan is de hele laars zeg maar gelijk minder.
? 
_MelloW_ schreef:nou, door de modder lopen in het land, uitmesten
doe ik wel met mijn rijlaarzen
_Nicky schreef:Tienn schreef:Ik heb mn Petrie perfect's al een héle tijd, maar bij die van mij is er niks/nooit wat aan de hand
Hetzelfde hier. Bij mij zien ze er ook nog gewoon goed uit, ondanks intensief gebruik.

_Nicky schreef:Tienn schreef:Ik heb mn Petrie perfect's al een héle tijd, maar bij die van mij is er niks/nooit wat aan de hand
Hetzelfde hier. Bij mij zien ze er ook nog gewoon goed uit, ondanks intensief gebruik.
en ja, ik gebruik ze iedere dag intensief..