Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) maar meer met lesgeven en longeren etc. C_hristel schreef:missK: ik zit nu op me stage, dus als ik thuis ben doe ik het gelijk. Ga je trouwens voor de winter uitvoering of de zomer?

Ben er heel tevreden over.
lydiakampman schreef:Waar kan je hem nog meer bestellen behalve bij piaffesport.nl?
Amrah schreef:weet hetn u wel zeker maar heb geen ideewelke maat:S... bij de divoza is die €50 ongever:S miscchien toch even naar asperen rijden...
We hebben ze in grijs/roze en bruin/blue Macchiato schreef:wat is die jas inderdaad mooi! en als je hem online besteld ook zeker nog betaaldbaar!!
heeft iemand met die jas ook het heeel er snel warm of word je er snel zweterig in? want als dat niet zo is ga ik er ook even over na denken!
missK schreef:heel erg bedankt voor de foto's![]()
hij is echt leuk! Heb m besteld!
Trouwens je hebt ook een leuke broek aan....
. Welke maat heb je nog besteld? Macchiato schreef:wat is die jas inderdaad mooi! en als je hem online besteld ook zeker nog betaaldbaar!!
heeft iemand met die jas ook het heeel er snel warm of word je er snel zweterig in? want als dat niet zo is ga ik er ook even over na denken!
Amrah schreef:weet hetn u wel zeker maar heb geen ideewelke maat:S... bij de divoza is die €50 ongever:S miscchien toch even naar asperen rijden...