prijzengeld dressuur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

karin_gracia

Re: prijzengeld dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 01:12

voor mij is prijzengeld absoluut niet belangrijk, het is natuurlijk wel super om eens geld te krijgen ipv die bekers, maar zelfs al kreeg ik alleen een lintje voor de eerste prijs dan zou ik het er nog om doen.
Voor mij is het het belangrijkste dat mijn paardje lekker loopt, het naar haar zin heeft en dat hoop ik bevestigd te krijgen. Ik denk dat je dan als ruiter goed bezig bent, ipv prestatiegericht te rijden en op concour te gaan. Train ergens naartoe, maar geniet op het moment dat het er is. En nog het allerbelangrijkste, dat de mensen van de vereniging, de vrijwilligers en de ruiters het naar hun zin hebben en kunnen genieten van het concour en hun paard. ( ja ik weet, het klinkt een beetje recreatieruiter Tong uitsteken ) wat dat betreft zou ik alleen de ruiters wat meer zien willen lachen...

we doen dit toch allemaal voor ons plezier? dan kan me dat prijsje echt gestolen worden!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 03:08

Van elke 4 moet er 1 een prijs krijgen he?

Nou ik was ooit in Dalen 4de en er waren 18 deelnemers en ik kreeg geen prijs??
Erg banketstaaf vond ik dat, kijk ik snao best dat verenigingen niet veel overhouden of dat het zelf geld kost, maar had mij iig een lintje gegeven en een handje bij de prijsuitrijking en een kleine bijdrage ofzo.
Voor de 4de prijs verwacht ik echt geen mega geld bedragen, maar 5 euro voor de moeite ofzo

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:53

Ik vind het niet om de prijzen gaan maar om de verschillen in de dressuur en springsport. Al zouden we nooit weer een prijs krijgen, is ook prima maar trek het alsjeblieft gelijk!