Karoliefje_ schreef:Meryl schreef:De schoenen die ik er toen bij kocht waren iets van 40/50 euro van Mondoni dacht ik.
Als ik kijk naar mijn zus, vind ik deze schoenen geen aanrader, de zool liet los aan beide schoenen na een tijdje, de dingen waaraan je de veters maakt(weet niet hoe het heet) laten los.
Petrie perfect vind ik ook absoluut geen aanrader, mijn eerste paar gingen na een jaar kapot, en mijn tweede paar na een half jaar. terwijl ik er niet vaak mee rijd en ze altijd netjes verzorg!
da's balen Karoliefje, misschien zat er leer van een gekke koe in verwerkt ofzo
,een kennis van me heeft er wel een jaar of 5 mee gereden, ze woonde er nog net niet in zal ik maar zeggen, altijd zwaar gebruikt en eigenlijk zonder problemen, wel was het leer van het stuk rond de voet anders dan het leer dat rond je been zit.Je woont trouwens wel op een mooi plekkie om op je knollies te rijden zeg, we komen daar best vaak door de sluizen als we de zee opgaan...zal volgende keer wel toeteren

), terwijl mn chaps nog goed zijn. Mocht bij voorbaat lederen laarzen niet helpen, dan schaf ik ook niets aan 
Ik rijd al jaren met chaps en ben dus niets anders gewend. Mn laatste paar rijlaarzen is maat 30 ofzo en daar pas ik met mn gegroeide 41 niet meer in
Ik rij altijd alleen en er is niemand anders in de buurt met mijn maatje
Misschien moet ik het gewoon proberen. Nooit geschoten is altijd mis!
hij moet er natuurlijk wel wat voor over hebben...