Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar dat los ik altijd op met sokken natuurlijk
Skippy01 schreef:rijbroeken, altijd drama om er een te vinden die lekker zit.
ik ben 1,74 en slank (maat 36) en zelfs voor mij, met een normaal postuur dacht ik toch, is het al frustrerend om een rijbroek te vinden die niet knelt in mijn taille. ik heb lange benen, dus meestal als ik broeken koop heb ik veeeeel te veel ruimte bij mijn taille... met rijbroeken helaas niet (ik weet dat ze aangesloten horen te zitten, maar toch niet zo erg dat de letters 'pikeur' nu in mijn taille geprint staan zo ongeveer...) en dan heb ik mijn rijbroek al een maat groter gekocht dan mijn normale kledingmaat...
nou hoor ik jullie denken "waarom dan geen heupmodel?" tjah, dat lijkt me niets, bang voor bouwvakkers-decolleté op mijn paard... daarnaast hebben vooralsnog volgens mij alleen de echt duurdere merken dit soort rijbroeken...
en liever ook geen bandplooi.
wel of geen steekzakken vind ik niet relevant...
hebben meer mensen hier last van? (ik kan me namelijk niet voorstellen dat alle anderen zomaar een broek vinden die niet knelt)
help!
Ik hou altijd een 5-10 cm over aan de onderkant.
Stof is sowieso wat rekbaarder, maar valt wat breeder dan ie lang is (als je snapt wat ik bedoel
)
Ik heb ook lange benen maar ik heb toch lange sokken over mijn rijbroek aan. Frustratie over te korte rijbroeken heb ik al lang niet meer.
Urielle schreef:Ik ben blij dat jullie zeggen dat Pikeur smal valt want mijn nieuwe rijbroek is nota bene maat 46 geworden dus ik kon eigenlijk wel janken, ook al is het echt een mooie rijbroek verder.
en guess who er nu op dieet staat
( normaal heb ik rond de 36) hangt net af van het merk en het type broek, dus wanhoop niet
Lowara schreef:Urielle schreef:Ik ben blij dat jullie zeggen dat Pikeur smal valt want mijn nieuwe rijbroek is nota bene maat 46 geworden dus ik kon eigenlijk wel janken, ook al is het echt een mooie rijbroek verder.
en guess who er nu op dieet staat
hoop toch niet alleen omdat je niet in die rijbroek past he?
Niet elke rijbroek valt hetzelfde, ik heb maat 34 thuis die perfect past, maar ook een maat 40( normaal heb ik rond de 36) hangt net af van het merk en het type broek, dus wanhoop niet
cle0o_o0 schreef:er zijn van pikeur sowieso ook lengtemaat broeken!
Alane schreef:@Flettie: Dan zouden jou de broeken van P&R Arcade eigenlijk moeten passenStof is sowieso wat rekbaarder, maar valt wat breeder dan ie lang is (als je snapt wat ik bedoel
)