Je hebt helemaal gelijk!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
whaha , ze is echt te oplettend daarvoor. maar ja, elk paard is weer anders hè? ik hoef trouwens niet veel druk op de teugels te nemen, maar het is puur die overoplettendheid van haar waardoor ik het net niet voor elkaar krijg. ik denk dat ik gewoon iets meer geduld met haar moet hebben, en het op het begin niet erg moet vinden van dat ene drafpasje.

Vroegah was het t/m het M1 progressief, in het M2 minder progressief en in het Z niet-progressief.karin_gracia schreef:nou, het is in iedergeval duidelijk!![]()
@ starbreeze: ik denk niet dat dit voor mijn paard een goede oplossing is.
ze denkt altijd ontigelijk veel mee, en als ik dan zou gaan tellen, zou ze bij 1 al gaan stilstaan, en wel met een soort sliding-stop, en ja.. ik spreek uit bergen ervaring met haar![]()
whaha , ze is echt te oplettend daarvoor. maar ja, elk paard is weer anders hè? ik hoef trouwens niet veel druk op de teugels te nemen, maar het is puur die overoplettendheid van haar waardoor ik het net niet voor elkaar krijg. ik denk dat ik gewoon iets meer geduld met haar moet hebben, en het op het begin niet erg moet vinden van dat ene drafpasje.
en terugkomen uit de middengalop is toch echt een progressieve overgang. of ben ik nou blond?
Sammie schreef:van·af (vz.)
1 bij de aanduiding van de plaats vanwaar een handeling uitgaat of begint => vanop
2 te beginnen met, met ingang van => per
3 als inleiding van een volgorde, reeks enz.