Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
ze moeten daar een hele tijd zitten, kijken naar mensen die iedere keer dezelfde proef rijden. Zien de meest vreemde dingen, en krijgen af en toe nog is een lading commentaar van de mensen over zich heen die het meestal niet vinden kloppen blabla (die meestal niet eerst denken hoe de oefening ging maar gelijk in protest gaan
) vronytopper schreef:Ik vind het soms maar oneerlijk hoe jury's mij beoordelen met mijn fjord, op de midden darf krijg ik een 5 omdat ie meer moet strekken, ja dat beestje kan het niet meer, het is geen kwpner!! maaarjah er zijn ook wel goede jury's bij!
. Daar heb ik niet om gevraagd!vronytopper schreef:Ik vind het soms maar oneerlijk hoe jury's mij beoordelen met mijn fjord, op de midden darf krijg ik een 5 omdat ie meer moet strekken, ja dat beestje kan het niet meer, het is geen kwpner!! maaarjah er zijn ook wel goede jury's bij!
simplyberg schreef:Wat dat betreft heb ik echt wel respect voor die mensen.
Mijn dank is groot.
happyjoyce schreef:Een jury die hoge, maar zeker ook lage punten durft te geven. Ik heb liever 2en en 8en dan allemaal 6en en 5en.
En graag ook lekker veel commentaar.
Scum schreef:happyjoyce schreef:Een jury die hoge, maar zeker ook lage punten durft te geven. Ik heb liever 2en en 8en dan allemaal 6en en 5en.
En graag ook lekker veel commentaar.
In mijn ogen is een goede jury gewoon een jury die punt wat hij ziet. Dus ook vijven en zessen geeft als er alleen maar vijven en zessen gereden worden. En niet 2en en achten gaat geven alleen maar omdat de ruiters leuk vinden dat er spreiding in de punten zit. Iemand die ook 179 punten durft te geven als er echt maar 179 punten verdient zijn. Dus niet iemand die er dan maar 180 van maakt om de ruiter een plezier te doen. Of 178...
Gewoon iemand die het punt geeft wat het waard is. Dat kan een 1 tm een 10 zijn.
En verder commentaar geven (mits je een fatsoenlijke schrijver krijgt), niet zozeer bij een 8 of een 3, maar vooral bij de vijven en zessen.
verana schreef:Wat ik graag zie is een jury die durft te punten
Zie zelf veel te veel dat er bij de 5 en een 6je blijft ook als iets helemaal mis gaat.
Geef mij dan maar een jury die een 3 geeft voor een slecht onderdeel maar die dan ook weer een 8 geeft voor iets wat wel goed gaat.