Wat vinden jullie van de kleding van Mountain Horse?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat vinden jullie van de kleding van Mountain Horse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:13

Kijk, dat moeten we hebben
En zeker voor runningkawa's zijn er mooie prijzen Ja Tong uitsteken

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:23

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 11:28

Ik heb er zelf rijlaazen van (High Riders) echt super!! Ik was pas in denemarken en was daar in een ruitersportzaak en daar hadden ze echt megaveel MH! Mooie truien van soort teddybeerstof, leuke printen, veel rijboeken, leuke spotieve outdoorkleding! Het was alleen wel behoorlijk aan de prijs, maar ik denk dat je dan wel goede spullen hebt!

Greetz mexxiemaal

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:40

Mijn lederen laarzen zijn van Mountain Horse (High rider II), erg fijne laarzen. Ze zijn vrij grof, maar omdat ik toch geen wedstrijden start voorlopig ben ik voor deze gegaan omdat ze zo lekker zitten! Ik heb er ook een rijbroek van maar die vind ik persoonlijk wat minder.. Rits brak al snel af.. Nee, broeken heb ik liever van eurostar. Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:06

Eilandje schreef:
Ik heb een warme winterjas, heerlijk warme en waterdichte winterrijschoenen (Rimfrost Paddock) en zomerrijschoenen (Sport Paddock) van Mountain Horse, en ben van alle spullen even tevreden. De schoenen gebruik ik zowel op stal als om te rijden (met chaps dan). Ik vind het dus een goed merk!

Welke jas heb je gezien RK?
Ik heb deze al twee winters en het is een hele goede en comfortabele. Maar ik weet niet welk model het is...
http://i17.photobucket.com/albums/b65/s ... CT0019.jpg
was idd niet echt goedkoop, maar ik liever een duurdere goede jas dan een goedkoop prul!

Dat is de Grace, heb ik ook maar dan in geheel zwart.
Ge-wel-di-ge jas! Was echt zijn prijs meer dan waard Haha!

dajos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 21:31

Ik begrijp dus dat degenen die MH kennen/hebben er zeer tevreden over zijn en das mooi! Ik wilde nl. MH-kleding gaan verkopen in de winkel (laarsen en schoenen heb ik al). Maar aangezien de kleding nogal prijzig is wilde ik eerst even peilen hoe de reacties hierop zijn.

Dus nog meer mensen met MH ervaring, zowel positief als negatief, laat van je horen.

Heb inmiddels de beide meiden elk een set besteld, dus heb binnenkort ook zelf ervaring met hun kleding-lijn Pling