Mischien moet je een een vee arts naar je paard laaten kijken als ze zo vast zit mischien is er iets mis met haar. Of het bespreeken met je instructriese lijkt me dat je die hebt als je z rijd? Ik denk dat je in je shet een hoop tijd en energie kwijd bent om dit op te lossen. Zij moet jou gaan vertrouwen en zich prettig bij jou voelen. Dus ga dingen met haar doen die ze leuk vind en probeer haar vertrouwen te winnen. Ik snap je verhaal ook niet helemaal maar mischien heb je wat aan mijn verhaal
Als je veertien bent kan je er toch nog wel op??? ennuh... als je z rijdt moet je wel wat inzicht hebben... maar ff genoeg gezeurt anders wordt er de hele tijd zo negatief gedaan... euh... een verwaarloosde pony kan idd. niet altijd een knuffie worden.. maar met heel veel liefde gaat ze je op ten duur wel vertrouwen... verder zal ik een keer op een tijdstip komen dat die "opjagers" er niet op reken... GESNAPT!!! als je zelf niet kan.. heb je toch ook nog fam. ??? succes... tot zover denk ik je verhaal nog te snappen.. maar verder... ?? oh.. nog een goeie tip... plaats je vericht opnieuw.. probeer zo uitgebreid en duidelijk mogelijk te zijn succes