' Wat vind jij van jou ruitersportwinkel'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

Re: ' Wat vind jij van jou ruitersportwinkel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:53

toch wel gewoon de winkel waar ik werk, daarom heb ik er ook ooit voor gekozen om mijn stage te gaan lopen omdat ik het gewoon weg een goede winkel vind,
ruyters voor ruiters nuenen dus (zie link onderschrift)

natuurlijk kijk ik nu omdat ik alweer 3,5 jaar in een ruitersportzaak werk heel anders tegen winkels aan en vergelijk ook altijd goed.
kijk goed naar service en naar het assortiment + inrichting van de winkel e.d
ben minder te spreken over winkels als hypo weert.

emmers vond ik wel erg leuk,
drunens ruiterhuis vond ik ook oke,
ingrid van berlo vind ik iets minder, beetje rommelige winkel en niet altijd goede service.
brabant ruiterhuis vond ik in het begin niet heel erg profesioneel, weet niet hoe het nu is.

Uno5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 09:48

Zelf ga ik altijd naar Brabants Ruiterhuis in Sterksel.
Ook al woon ik in Maastricht, maar als ik naar Eindhoven moet wip ik altijd ff binnen.
Echt een super service, ze nemen de tijd voor je en smeren je niks aan.

Dus ik zou iedereen aanraden om daar een keer te gaan kijken Haha!

Zelf ben ik helemaal niet te spreken over Hippo Weert.. veel te groot en de service laat ook veel te wensen over.
Ook naar Mr ed in Maastricht ga ik nooit meer hee, ze weten zelf niet eens wat ze nu wel en niet aanbieden.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:00

? Ik weet prima wat ik verkoop in mijn winkel hoor Haha!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:58

ik ga naar divoza of hypoplaza . Allebei goede winkels en klantvriendelijk.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:00

Mr Ed in Maasland Ja
En voor spulletje die je snel moet hebben naar klein paardjewinkeltje in Monster 'Het Changement' Haha!
Allebij goed.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:06

LiSSy schreef:
ik ga bijna altijd naar Riël Klumper in Almelo. groot assortiment en als iets er niet standaard is wordt het gewoon besteld.
supergoede service en (tegen mij iig) heel klantvriendelijk Ja

Ik vind het echt hele irritante mensen...Bloos ik ga graag even snuffelen of er nog iets leuks te vinden is en dan kijken ze je bijna de winkel uit.
Was ik opzoek naar neoprene chaps, die hadden ze wel maar niet mijn maat. Maar die werden binnenkort weer geleverd. Na 2 maanden was het er echter nog niet en toen had ik het maar besteld op internet. Kom ik daar weer een keer, werd er gezegd 'nee de chaps zijn er nog niet' Ik kwam natuurlijk regelmatig kijken of ze er al waren, dus ik was een bekend gezicht. Dus ik vertelde dat ik het al had besteld op internet werd er heel kattig gereageerd met 'oh, nou maar hopen dat het past dan' Zelfs mijn collega (die even mee was gelopen) kijk mij aan van 'nou, lekker vriendelijk'
En ze hebben er geen HH in de collectie, ook jammer.

Ik ga wel heel graag naar Hellendoorn, Happy Horse. leuke winkel, lekker heel veel keuze Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:20

Er zijn twee winkels waar ik altijd heen ga, en dat zijn Sinke en de Kroo.
Ik ben over allebei erg tevreden; bij de Kroo hebben ze echt alles wat je maar nodig hebt in alle soorten en maten, en bij Sinke zijn ze ontzettend vriendelijk en helpen ze je super!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:24

ik ben echt heel tevreden over Mr Ed in maastricht Ja

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:47

Wij hebben hier Wentink en ik vind er niks van behalve mega duur.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:24

Mijn voorkeur gaat uit naar Mr. Ed maastricht ( mooi assortiment!! ). Brabants Ruiterhuis in Sterksel heeft ook mooie artikelen.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:30

Qimm schreef:
LiSSy schreef:
ik ga bijna altijd naar Riël Klumper in Almelo. groot assortiment en als iets er niet standaard is wordt het gewoon besteld.
supergoede service en (tegen mij iig) heel klantvriendelijk Ja

Ik vind het echt hele irritante mensen...Bloos ik ga graag even snuffelen of er nog iets leuks te vinden is en dan kijken ze je bijna de winkel uit.
Was ik opzoek naar neoprene chaps, die hadden ze wel maar niet mijn maat. Maar die werden binnenkort weer geleverd. Na 2 maanden was het er echter nog niet en toen had ik het maar besteld op internet. Kom ik daar weer een keer, werd er gezegd 'nee de chaps zijn er nog niet' Ik kwam natuurlijk regelmatig kijken of ze er al waren, dus ik was een bekend gezicht. Dus ik vertelde dat ik het al had besteld op internet werd er heel kattig gereageerd met 'oh, nou maar hopen dat het past dan' Zelfs mijn collega (die even mee was gelopen) kijk mij aan van 'nou, lekker vriendelijk'
En ze hebben er geen HH in de collectie, ook jammer.

Ik ga wel heel graag naar Hellendoorn, Happy Horse. leuke winkel, lekker heel veel keuze Ja

ik hoop dat er ook begrepen kan worden dat er ook leveranciers zijn die heel "irritant" zijn en dus gewoon laat zijn met leveren en weet ik wat allemaal. en geen HH in de collectie, ja.. je kunt niet alles hebben want het is een winkel en geen groothandel..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 07:46

Ik zeg ook niet dat het de schuld was van de winkel dat het er na 2 maand nog niet was, dan had ik er specifiek om moeten vragen, maar dat vond ik niet nodig. En toen ik een aanbieding zag op internet heb ik die maar aangeschaft en als ik dat dat vertel wordt er bijzonder snibbig op gereageerd, dat vond ik een béétje kinderachtig.

En natuurlijk kun je niet alles in je assortiment hebben, maar daarom mag ik dat wel jammer vinden Lachen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 07:50

hier in de buurt zit dan ook een ruiterhuis, Bosgra
hele leuke en goede winkel.
(tsjah meer kan ik niet zeggen dnk... k werk er Tong uitsteken )

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 07:59

Nico Avezaath in Maurik (is dichtst bij huis) Goede service, uitleg, tips, kleding is minder en mag een iets groter assortiment maar dat is niet echt noodzakelijk:) en niet heel duur:)gezien de kwaliteit en het is niet heel groot, wat ik wel leuk vind is dat ze elke(?) dinsdagavond 2e-hands spullen verkopen die nog in goede staat zijn voor een goede prijs:) heb er al een paar dingen vandaan:)
Hiporama in Rotterdam (tentenkamp meestal:)) Goede service, groot assortiment
Divoza Heteren (ook dicht bij) Goede service, groot assortiment.

Uno5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 08:34

Uno5 schreef:
Zelf ga ik altijd naar Brabants Ruiterhuis in Sterksel.
Ook al woon ik in Maastricht, maar als ik naar Eindhoven moet wip ik altijd ff binnen.
Echt een super service, ze nemen de tijd voor je en smeren je niks aan.

Dus ik zou iedereen aanraden om daar een keer te gaan kijken Haha!

Zelf ben ik helemaal niet te spreken over Hippo Weert.. veel te groot en de service laat ook veel te wensen over.
Ook naar Mr ed in Maastricht ga ik nooit meer hee, ze weten zelf niet eens wat ze nu wel en niet aanbieden.

LCharlotte

Bedankt voor je reactie en het oplossen van de klachten, ik kom snel een keer langs. Lachen

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 08:43

Vroegop: Tevreden Tong uitsteken

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:35

Sta-Rho in Rhoon ben ik heel tevreden over, aardige mensen die er ook nog eens verstand van hebben.

Hyporama ga ik alleen naar toe als het nodig is, klantvriendelijkheid en kennis zijn daar ver te zoeken

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:25

Qimm schreef:
Ik zeg ook niet dat het de schuld was van de winkel dat het er na 2 maand nog niet was, dan had ik er specifiek om moeten vragen, maar dat vond ik niet nodig. En toen ik een aanbieding zag op internet heb ik die maar aangeschaft en als ik dat dat vertel wordt er bijzonder snibbig op gereageerd, dat vond ik een béétje kinderachtig.

En natuurlijk kun je niet alles in je assortiment hebben, maar daarom mag ik dat wel jammer vinden Lachen

tja.. er word toch iets speciaal besteld worden voor iemand en je kunt het niet terug sturen..

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:32

Ik ga altijd naar superstore de ruitershop 200 meter verderop. Ik vind het een goede winkel, hebben een uitgebreid assortiment en je wordt er goed geholpen.
Soms ga ik ook nog naar Atorka in montfoort. Ze hebben daar net iets andere merken dan de ruitershop, dat komt ook omdat ze zich speciaal richten op ijslanders (dus jophurbroeken enzo) maar daar is de service ook erg goed.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:24

Ik kwam voorheen vaak bij Hypoplaza, maar deze toko begint me nogal tegen te vallen. Ze hebben bijna nooit iets op voorraad? beugelriemhoesjes in het bruin? beugelriemen in het bruin? harry's horse caps? en er hangen nog zoveel oude producten waarvan de kaartjes al aan het verteren zijn. Als het mijn winkel zou zijn... maar goed. Ook kom ik weleens bij Divoza, nette winkel alleen service... ho maar! Ik vind ze daar altijd saggo overkomen. Vorige keer vroeg ik of ze een cap voor me wilde bestellen kon dat niet, mail je naar het hoofdkantoor met een klacht, blijkt de cap wel gewoon besteld te kunnen worden. Lekkere service.. Nee ik ben niet echt heel erg te spreken over de ruitersportzaken hier, ik koop liever via internet of tweedehands!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:03

klumpertje schreef:
Qimm schreef:

tja.. er word toch iets speciaal besteld worden voor iemand en je kunt het niet terug sturen..

Ah maar daar begrijp je mij verkeerd, ik heb het dus niet LATEN bestellen voor mij. Het zou waarschijnlijk binnenkort wel binnenkomen en wer werd wel gevraagd of ze het ook speciaal voor mij moesten bestellen, toen heb ik nee gezegd.

Ik snap dat je voor familie op wil komen hoor. Maar dan moet je dus wel het hele verhaal kennen. Bovendien is dat niet het enige 'incident' Het was het meest recente voorbeeld

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:17

oow zo.. sorry voor het misverstand!!! Ach gut

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:26

Ik ben ga meestal naar Piaffe in Kuinre, is niet duur en de mensen daar zijn erg aardig! Heb er al veel goede spulletjes gekocht. Haha!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:32

De Stal in Noordwijk.
Ik vind dit een goed winkel omdat het personeel eerlijk is. Voor belangrijke dingen(cap enzo) ga ik er graag naartoe. Knipoog Het assortiment is er niet zo groot maar dat maakt me niet zoveel uit. Toen ik een cap zocht raden ze me merk X af omdat deze een vervelende draaiknop heeft. Dit vind ik erg eerlijk want het was een dure cap. Voor dingen zoals rijbroeken en dekjes ga ik meestal naar Divoza Leek.

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:35

onimex in nieuw amsterdam,vriendelijke meiden en wordt goed met je mee gedacht en de prijs valt daar ook wel mee.