Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiSSy schreef:ik ga bijna altijd naar Riël Klumper in Almelo. groot assortiment en als iets er niet standaard is wordt het gewoon besteld.
supergoede service en (tegen mij iig) heel klantvriendelijk
ik ga graag even snuffelen of er nog iets leuks te vinden is en dan kijken ze je bijna de winkel uit.
Qimm schreef:LiSSy schreef:ik ga bijna altijd naar Riël Klumper in Almelo. groot assortiment en als iets er niet standaard is wordt het gewoon besteld.
supergoede service en (tegen mij iig) heel klantvriendelijk
Ik vind het echt hele irritante mensen...ik ga graag even snuffelen of er nog iets leuks te vinden is en dan kijken ze je bijna de winkel uit.
Was ik opzoek naar neoprene chaps, die hadden ze wel maar niet mijn maat. Maar die werden binnenkort weer geleverd. Na 2 maanden was het er echter nog niet en toen had ik het maar besteld op internet. Kom ik daar weer een keer, werd er gezegd 'nee de chaps zijn er nog niet' Ik kwam natuurlijk regelmatig kijken of ze er al waren, dus ik was een bekend gezicht. Dus ik vertelde dat ik het al had besteld op internet werd er heel kattig gereageerd met 'oh, nou maar hopen dat het past dan' Zelfs mijn collega (die even mee was gelopen) kijk mij aan van 'nou, lekker vriendelijk'
En ze hebben er geen HH in de collectie, ook jammer.
Ik ga wel heel graag naar Hellendoorn, Happy Horse. leuke winkel, lekker heel veel keuze
) Uno5 schreef:Zelf ga ik altijd naar Brabants Ruiterhuis in Sterksel.
Ook al woon ik in Maastricht, maar als ik naar Eindhoven moet wip ik altijd ff binnen.
Echt een super service, ze nemen de tijd voor je en smeren je niks aan.
Dus ik zou iedereen aanraden om daar een keer te gaan kijken![]()
Zelf ben ik helemaal niet te spreken over Hippo Weert.. veel te groot en de service laat ook veel te wensen over.
Ook naar Mr ed in Maastricht ga ik nooit meer hee, ze weten zelf niet eens wat ze nu wel en niet aanbieden.
Qimm schreef:Ik zeg ook niet dat het de schuld was van de winkel dat het er na 2 maand nog niet was, dan had ik er specifiek om moeten vragen, maar dat vond ik niet nodig. En toen ik een aanbieding zag op internet heb ik die maar aangeschaft en als ik dat dat vertel wordt er bijzonder snibbig op gereageerd, dat vond ik een béétje kinderachtig.
En natuurlijk kun je niet alles in je assortiment hebben, maar daarom mag ik dat wel jammer vinden
klumpertje schreef:Qimm schreef:Ik zeg ook niet dat het de schuld was van de winkel dat het er na 2 maand nog niet was, dan had ik er specifiek om moeten vragen, maar dat vond ik niet nodig. En toen ik een aanbieding zag op internet heb ik die maar aangeschaft en als ik dat dat vertel wordt er bijzonder snibbig op gereageerd, dat vond ik een béétje kinderachtig.
En natuurlijk kun je niet alles in je assortiment hebben, maar daarom mag ik dat wel jammer vinden
tja.. er word toch iets speciaal besteld worden voor iemand en je kunt het niet terug sturen..
Het assortiment is er niet zo groot maar dat maakt me niet zoveel uit. Toen ik een cap zocht raden ze me merk X af omdat deze een vervelende draaiknop heeft. Dit vind ik erg eerlijk want het was een dure cap. Voor dingen zoals rijbroeken en dekjes ga ik meestal naar Divoza Leek.