Op m'n hoofd gevallen.. Wat moet ik nu doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: Op m'n hoofd gevallen.. Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 18:23

Als het alleen een ruis is dan is er niks aan de hand.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 18:30

Nee, maar d'r bloeddruk was weggevallen en dat kan wel weer terug komen..

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 19:29

BitchyWitchy schreef:
Djar_love schreef:
De dierenarts is geweest, tanden gevijld. Het waren geen grote haken dus ze zit zich erg aan te stellen als dat het is. Er is niks met d'r spieren in de nek, was goed lenig. Het kan aan het zadel liggen, het bit, hoofdstel, rug. Aan haar rug is niks mee aan de hand, ik heb op een ander zadel gereden die wat beter past en toen liep ze anders. Remco is ook gevijld, helemaal verdoofd.. Henk is nog gevijld.. Zijn we thuis, krijgen we een telefoontje: Tanja gaat dood... Huilen M'n moeder en ik er heen gevlogen, ging het gelukkig weer beter. Haha! Ze zakte helemaal door d'r achterbenen en zweette vreselijk, ze kon niet meer op d'r benen staan en trilde vreselijk.. Toen wij er waren ging het weer goed..De dierenarts zei dat ze een ruis heeft om d'r hart en dat ze het aan d'r hart heeft.. Nu heeft ze paar dagen rust en dan gaan we weer rustig aan beginnen..

Die wat beter past??? Dan heb je nu dus een niet goed passend zadel.............???

Tanja Ach gut

Hij paste wel maar niet 100%. Was nog van Tanja(Ik rij niet meer op d'r) en we hebben zo'n iemand van zadelwinkel erbij gehaald en die zei dat het kon. Maar woensdag komen ze met nieuwe zadels Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 12:16

Nog over die instructrices, diegene waarvan ik les kreeg met dit verhaal is carlijn83.. Kunnen jullie kijken Knipoog Tong uitsteken Eerste les, afgevallen, goeie indruk! Tong uitsteken

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 15:18

Op dit topic kan een slotje Knipoog

Ik heb een nieuw zadel, deze past perfect en ze gaat zeker niet meer weg! Haha! Haha! Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:41

Djar_love schreef:
Op dit topic kan een slotje Knipoog

Ik heb een nieuw zadel, deze past perfect en ze gaat zeker niet meer weg! Haha! Haha! Haha!

Dus het gaat goed nu?? Super!!!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:37

Ik zou haar door de dierenarts Helemaal na laten kijken, dus niet alleen naar haar tanden. Misschien zit het probleem ergens anders Lachen

Edit: Lees dat je probleem opgelost is Haha! Nog heel veel plezier met je race-eend Clown

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 09:35

Het gaat nu echt geweldig Haha! Ze loopt super met d'r nieuwe zadeltje en alles wat we hebben veranderd, ik heb pas mijn eerste officiele wedstrijd gehad. En het het ging zó super Haha! 6e vd 12 met 1 wp! Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 09:35

MRIIIS schreef:
Ik zou haar door de dierenarts Helemaal na laten kijken, dus niet alleen naar haar tanden. Misschien zit het probleem ergens anders Lachen

Edit: Lees dat je probleem opgelost is Haha! Nog heel veel plezier met je race-eend Clown

Whaha race eend Tong uitsteken