HELP! Caps passen nooit!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: HELP! Caps passen nooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:50

Ze dragen het Europese keurmerk keurmerk (1384 ofzo?) volgens mij al een paar jaar - in Duitsland zijn ze ook al langer te verkrijgen. (Maar ja, ik kom nooit in Duitsland...)

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:37

Shadow0 schreef:
Ze dragen het Europese keurmerk keurmerk (1384 ofzo?) volgens mij al een paar jaar - in Duitsland zijn ze ook al langer te verkrijgen. (Maar ja, ik kom nooit in Duitsland...)

owja, klopt Gestoord . Ik zat even in de war met de caps waar ik in geinteresseerd was (o.a. de dakota), die waren nog niet goedgekeurd (en die dakota volgens mij nog steeds niet).
Maar andere caps zijn inderdaad al eerder goedgekeurd. Dus dan klopt niet wat ik gister gesteld had en heb ik geen idee waarom de verkoop hier zo beperkt is.

Clauds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:29

Ik heb dat ook wel een beetje hoor Knipoog ach wat maakt het uit Lachen het is voor de veiligheid niet voor de mooi-igheid.

lovelymoon0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:12

Haha,, mijn caps zitten altijd prima..Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:04

Clauds schreef:
Ik heb dat ook wel een beetje hoor Knipoog ach wat maakt het uit Lachen het is voor de veiligheid niet voor de mooi-igheid.

Het probleem is dat een cap die niet goed zit, ook absoluut niet veilig is! Bepaalde verstelbare caps kiepen makkelijk achterover als het niet past, zelfs al zet je 'm goed op. (Voorbeeld: http://www.manege-liesbeuker.nl/cap.htm - hier gebeurt het door verkeerd opzetten, maar als een cap echt niet past kun je daar niet veel aan doen.)

xBernice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:37

ik heb ook lang naar een cap gezocht een half jaar of wel langer..
uit eindelijk heb ik een donkerblauwe kinderpikeur gekocht Pling ik was er erg blij mee dus ging ik met de les er meteen mee rijden ik vond hem echt super tot dat ik er af viel toen brak de klep van de cap ik schrok me rot en dacht nee dit kan niet maar ja 2 dagen later had me moeder hem laten lijmen en nu zie je er niks van! Haha!
want iedereen zei bij de les aahhh... dat kan je weer terug naar de fabriek sturen nou we waren bij de winkel en ze gingen bellen en zij zei nee het is nog nooit voor gekomen dat de klep is af gebroken dus wouden ze hem niet maken maar ze vonden het zo rot voor mij (de mensen van de winkel) dat ze zeiden als je ooit nog een nieuwe pikeur cap koopt krijg je wat korting dus die heb ik altijd nog te goed want ik ken die mensen ook wel erg goed hoor! Tong uitsteken
gelukkig heb ik mijn cap kunnen lijmen want anders moest ik weer 100,- euro betalen!! Boos!
eerst wou ik een lascap maar die paste niet toen ben ik op zoek ge gaan naar een harry's horse maar die was niet meer leverbaar in het donkerblauw dus moest ik toch maar doorsparen voor de duurste.. Boos! maja het is uiteindelijk toch goed gekomen en ik ben nu apentrots met mijn cap!! Pling OK dan! Haha! Haha! OK dan!