Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MSQuincyTE schreef:Je gaat toch niet alleen een 2 paards trailer kopen voor 1 paard waar je je zelf in kan omkleden en om meer spullen mee te kunnen slepen.
MSQuincyTE schreef:Je gaat toch niet alleen een 2 paards trailer kopen voor 1 paard waar je je zelf in kan omkleden en om meer spullen mee te kunnen slepen.
. 
ellenoor schreef:Ligt er natuurlijk aan hoeveel paarden je hebt. Heb je er 1 zou ik een 1,5 nemen en anders een 2 paards trailer
(of ben ik gewoon claustrofobisch en weerspiegel ik dat in mijn paard?
)MSQuincyTE schreef:Je gaat toch niet alleen een 2 paards trailer kopen voor 1 paard waar je je zelf in kan omkleden en om meer spullen mee te kunnen slepen.
ma_rie_tje schreef:okeej dan!
Ik ben ze (nieuw) nog niet tegengekomen, 2e hands eigenlijk ook niet.
Ben ook nog niet heel erg opzoek (momenteel) . Maar als er eentje komt, dan wordt het een voorlader!
MSQuincyTE schreef:Karin koop een camper en gooi daar je paarde trailer achter kun je gelijk camperen
kaj schreef:ma_rie_tje schreef:okeej dan!
Ik ben ze (nieuw) nog niet tegengekomen, 2e hands eigenlijk ook niet.
Ben ook nog niet heel erg opzoek (momenteel) . Maar als er eentje komt, dan wordt het een voorlader!
Ze zijn er wel degelijk hoor! Ik heb een ifor williams 1,5 paards met voorklep.
Volgens mij zijn alle ifors standaard met voorklep tegenwoordig.
Die van mij is van november 2005.
2-paards is ook wel handig maar aangezien ik alleen een E-pony heb, heb ik zelf maar voor 1,5 gekozen.