Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
xLsza schreef:Ik vind al die hoge broeken vreselijk!![]()
De meesten zitten precies op m'n navel en daar zit een piercing dus dat is onwijs vervelend..
Maar mijn ouders vinden die heup broeken te duur omdat ik er te snel uitgegroeid ben zeggen ze.
Dus ik sla mijn broek altijd om.
C_hristel schreef:xLsza schreef:Ik vind al die hoge broeken vreselijk!![]()
De meesten zitten precies op m'n navel en daar zit een piercing dus dat is onwijs vervelend..
Maar mijn ouders vinden die heup broeken te duur omdat ik er te snel uitgegroeid ben zeggen ze.
zijn heupbroeken dan duurder dan die hoge broeken?
er ziet er ook niet zo achelijk uit
mexxiemaal schreef:Ik vind rijbroeken ook behoorlijk oncharment. Ze zitten inderdaad veel te hoog (rijbroek inclusief BH). Ik draag er altijd iets lang overheen.
Wat ik echt waardeloos vind aan rijbroeken is vaak de veel te strakke taille/ elastiek in de boord. Een grotere maat helpt vaak niet.
Nee... in een rijbroek voel ik me nou niet echt op en top vrouw!
Greetz mexxiemaal
Elk soort rijbroek vind ik oncharmant, Het zit niet lekker en zo'n leggingding (sorry
) staat en zit voor geen meter. Dat is dan ook de reden dat ik altijd met een spijkerbroek rij. Heerlijk (al zijn de meningen daar natuurlijk ook weer over verdeelt
)
C_hristel schreef:xLsza schreef:Ik vind al die hoge broeken vreselijk!![]()
zijn heupbroeken dan duurder dan die hoge broeken?
Citaat:Ja degene die ik heb gezien wel.. die heupbroeken waren tussen de 120 en 170 euro ofzo..
) mexxiemaal schreef:Wat ik echt waardeloos vind aan rijbroeken is vaak de veel te strakke taille/ elastiek in de boord. Een grotere maat helpt vaak niet.
. Bij een grotere maat slobbert het weer rond mijn benen en dan krijg ik schuurwondjes.
) op hun paard zitten, echt geen zicht!