en niemand heeft me er op gecontroleerd (het leek net een D trens van de buitenkant
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en niemand heeft me er op gecontroleerd (het leek net een D trens van de buitenkant
) Perla schreef:ik heb met mijn pony heel wat jaren terug met een rollenbitje gereden wist toen niet dat dat niet mochten niemand heeft me er op gecontroleerd (het leek net een D trens van de buitenkant
)
Zilion schreef:Zo ken ik ook mensen die dus dispensatie hebben gekregen voor het bitloos rijden. Paard was te gevoelig in de mond en mochten daarom bitloos rijden
erleyne schreef:Zilion schreef:Zo ken ik ook mensen die dus dispensatie hebben gekregen voor het bitloos rijden. Paard was te gevoelig in de mond en mochten daarom bitloos rijden
Echt waar? Ik dacht dat dat nog nooit gegeven was? Was dat niet alleen onderling dan?
Charos schreef:Zo heb ik (onbewust) ook bij de pony's altijd met een te lange zweep gereden.
Lynn_Nikita schreef:mss wil ze het zeker weten en navragen aan anderen? ik zou gewoon doktersverklaring laten zien, en als dan niet mag afdoen.
Als vorige eigenaren al zeggen dat ze in proef niet met hoofd gaat schudden, kan je gewoon proberen toch?
Nikka schreef:Rij ook altijd dressuur met een springteugel, nooit wat van gehoord.
jolanda10 schreef:Wij zijn de vorige eigenaar en hebben al reeds info gegeven hierover. Toen wij ontdekte dat bij deze pony het hoofdschudden kwam van een allergie van graspollen hebben wij dit kapje gekocht en daarna ging het perfect.
Wij hebben toen der tijd ook met een DA verklaring dispensatie aan gevraagd, maar dit is geweigerd door de KNHS omdat het een 'hulpmiddel' zou zijn.![]()
Wij hebben dit aan de huidige eigenaar uitgelegd en ook geinformeerd dat tijdens het losrijden wij het kapje altijd om hadden en dat daarna net voor de proef het kapje afging en de pony nooit last heeft gehad van hoofdschudden.
Ik begrijp deze topic niet zo goed als het antwoord al reeds weken geleden aan de eigenaar gegeven is
Roos_s schreef:Nikka schreef:Rij ook altijd dressuur met een springteugel, nooit wat van gehoord.
neej das ook wel iets anders dan een netje