Wat ook interessant is denk ik is complete 'sets' verkopen. Dus een pakket met een sjabrak, bandages, een shirtje en een paar sokken ofzo (ik noem maar iets) voor een lagere totaalprijs.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ilzas schreef:Waar of wat the f*ck is Hay-on-Way ?
ikke schreef:(mensen die Land Rover onderdelen zoeken moeten ook even PB-en)
#Ymke# schreef:Idd de wat exclusieve dingen. Bruine bling frontriemen, uberhaubt mooie bruine hoofdstellen. Bruin is in opkomst, maar echt mooie bruine spullen vind je niet via internet. Mooie sjieke dekens, en dat soort dingen. Idd tussenmaten van bepaalde dekens en mooie shetland/ponyspullen.
Agnes75 schreef:Ik zoek me altijd suf op het web naar mooie rijbroeken van bv. Pikeur, Eurostar in wat grotere maten (44, 46) en comfortabele paardrijkleding (shirts, bodywarmers) met een wat langere lengte (vanaf 65 cm). Het meeste is erg getailleerd, 5-10 cm te kort en geschikt voor lange, slanke en relatief platte (SORRY, niet beledigend bedoeld, maar ik ben nou eenmaal goed bedeeld) amazones. En wat bij het ene merk XL heet, valt bij het andere merk als een M. Goede info over hoe een product valt, of taillewijdtes/lengtes e.d. ontbreekt ook vaak.
zag ik laatst! 
runningkawa schreef:Al dat slecht leer hebben we onderhand wel genoeg