Ik heb ook wel eens gehad dat m'n zus (die aan het voorlezen was) af en toe aan het klikken was
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb ook wel eens gehad dat m'n zus (die aan het voorlezen was) af en toe aan het klikken was
" en een -1

maar onder een dressuurproef nooit. kelcy schreef:casperrr schreef:Zoals de titel het zegt, wie doet het wel eens?
ik weet dat het niet mag, maar als ik van de jury af rijd praat (lees half mompelend) ik er wel eens tegen, of geef hem een klein 'krabbeltje' bij zijn schoft.
Doet iemand dat ook wel eens, of houd ie stijf zijn mond dicht?
daar zie ik ook wel eens staan![]()
Lielle schreef:dan heb je ook niets aan je hulpenik gebruik exact dezelfde commando's als met longeren, werkt perfect.
please
en SUPER MEISKE!

ben ik zo gespannen.. Maar daarna praat ik gewoon tegen hem ( probeer ik zo onopvallend). Maar vooral het woordje : hooo word vaak gebruikt
ineens stopte hij vol voor die hindernis
ik bleef dus zitten, maar ik had niet zo veel zin om weer zo vol op de rem moeten gaan, dus ik kwam met een rotgang weer op die hindernis af en ik heb lopen schreeuwen en doen: SCHIET OPPP SPRINGEN JE DOET HET MAAR VORT LOPEN PAARD HUP HUP HUP HIHAAA echt de meesta rare dingen gewoon hahaha
ze keken me ook vrij raar aan bij de finish, ik kwam net met een rotgang de bocht om, toen riep er heel hard een meisje: hup mariekeeeee en daar schrok hij nog eens van en ging echt met een rotgang op de waterbak af en ik zag die kop van hem al dat hij weer zou gaan weigeren, dus ik heb me nog is een potje lopen roepen en doen, hij sprong erover alsof het 1.30 m was 
)