Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Ik rij geen wedstrijden, maar ben ook van de stempel dat je een hoedje moet verdienen (en dan bedoel ik niet financieel).
Een tijdje terug zag ik iemand met een fjord bij de paarden. Hoedje op, in de B, en ze rijdt me toch een bagger proef! Rost haar paard half af in de ring, nee, dan rij je echt lekker met een hoedje hoor.....
prakkie schreef:Ik heb Bij Heldin (eerste paard wat ik naar het Z heb gereden) vanaf het M met hoedje gereden.
Met Lethal ben ik dat in de B al gaan doen, om het simpele feit dat ik een cap had, die er niet echt netjes meer uit zag (op zijn zachtst gezegd..). En aangezein ik dat hoedje toch had liggen, ben ik maar gelijk met hoedje gaan rijden.
Aangezien ik nu 2 paarden in het Z heb gereden, mag ik geen B meer starten, en ben ik met Prakkie in het L begonnen. Om dezelfde reden als bij Lethal heb ik Prakkie met hoedje gereden vanaf het L.
Ik ga 7 en 8 september Z1 starten en dan rij ik gewoon op trens, om het simpele feit dat ik nog geen S&T hoofdstel voor Prakkie heb gevonden die daadwerkelijk past en een redelijke prijs heeft. Ze heeft nl. een cobsize hoofdstel nodig en de enige beetje mooie is van Passier en die is rond de €450,=... Beetje duur...
Ik ben dus met mijn 2e en 3e paard in de laagste klasse al met hoedje gaan rijden, maar ik had hem al "verdiend" met Heldin, want die reed ik toen al in het Z2.
Verder is het ieder voor zich..Daarbij vind ik bij mezelf iig een hoedje mooier staan dan een cap...ik heb niet echt een cap-hoofd..
Citaat:ik heb ook weleens mensen gezien die in het Z een bagger proef reden hoor!!
stef schreef:waarom in je proef dan met een hoedje rijden? Heb je in je proef minder risico eraf te stuiteren?
runningkawa"]
[quote="stef schreef:waarom in je proef dan met een hoedje rijden? Heb je in je proef minder risico eraf te stuiteren?
blondiedaan schreef:Juist vooral met paarden die nog niet zoveel gezien hebben.
En ik welke klasse hebben ze de minste ervaring, juist het B en L
blondiedaan schreef:ja daar heb je gelijk in RUNNINGKAWA maar waarom schaffen ze hoedjes dan niet af, en ja in de B of L zie je dat zeker meer, mensen die Z rijden rijden denk ik dan ook wel wat langer
stef schreef:Ik rij geen wedstrijden, maar ben ook van de stempel dat je een hoedje moet verdienen (en dan bedoel ik niet financieel).
Een tijdje terug zag ik iemand met een fjord bij de paarden. Hoedje op, in de B, en ze rijdt me toch een bagger proef! Rost haar paard half af in de ring, nee, dan rij je echt lekker met een hoedje hoor.....