Hoe herken je de juiste pony voor jou?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kinee_

Re: Hoe herken je de juiste pony voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:51

Ik kan alleen maar over mijn eerste ervaring vertellen (Egocentrisch klinkt dat Haha! Maar zo bedoel ik het niet, tenslotte heb je het meeste aan ervaringen van anderen lijkt mij)
Ik mocht een Paard, en we kregen een telefoontje over een Appaloosa van 1.60 van 8 jaar. Qua eisen perfect, behalve het ras. Ik hield niet zo van Appaloosa's.
We kwamen bij die stal, en we (mijn moeder en Ik) zagen een Paard in de wasplaatst staan met stippen op zijn kont, een stoere voorpluk, en ontzettend grote en eigenwijze ogen.
Ik kan niet goed beschrijven wat er toen in mij omging, maar 'Liefde op het eerste gezicht' zou je absoluut mogen gebruiken voor die beschrijving.
Van mij betreft mocht hij mee, helaas ging het niet zo makkelijk want er waren wat probleempjes.
Maar we zijn niet verder gaan kijken naar andere Paarden, en hij is het dus geworden!
Ik heb er momenten spijt van gehad, maar achteraf ben ik dólgelukkig met hem!
Ik wens je heel veel succes! Lachen

FotoYvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:21

Denk dat het meeste wel is gezegd. Wil nog wel even zeggen, zet inderdaad goed op papier wat je wilt. Ga niet 1x bij een pony kijken, maar ga 2-3x bij een pony/paard kijken. en inderdaad die klik. En als die klik er is, weet je wat we bedoelen Haha!

Succes ermee in iedergeval en laat even weten wie of wat het is geworden...

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:04

het gaat idd om de klik....klinkt stom maar is wel zo.. Lachen