Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maris schreef:Antheman vind jij dat er veel verschil zit tussen de t-shirtjes van de Aldi en de wat duurdere merken ( ik heb ze alleen van de Lidl/Aldi ) ?
Groetjes,
Maris

MISTRAL94 schreef:Onderbouw je reactie dan, hier heeft TS niets aan![]()
en ik ook niet![]()

. Tenzij je een merkfreak bent en het puur om het merk gaat ipv om degelijkheid of kwaliteit
MISTRAL94 schreef:Als er zoveel verschil tussen de shirtjes van de Aldi/lidl zit en de echte merken dan kun je dat toch onderbouwen, je merkt het verschil toch. Tenzij je een merkfreak bent en het puur om het merk gaat ipv om degelijkheid of kwaliteit

Antheman schreef:MISTRAL94 schreef:Als er zoveel verschil tussen de shirtjes van de Aldi/lidl zit en de echte merken dan kun je dat toch onderbouwen, je merkt het verschil toch. Tenzij je een merkfreak bent en het puur om het merk gaat ipv om degelijkheid of kwaliteit
heb de neiging om nu echt boos te worden.
Lees mijn post hierboven even door.
Dat je droger blijft is een reden. Jij begint direct al aanvallend in je reactie, pardon. Gaan bij mij de nekharen overeind staan. De eerste reactie kan niemand wat mee. Als jij direct geschreven had welk verschil jij merkt was er niets aan de hand geweest. Het was tenslotte gewoon een vraag, last van een kort lontje?

geit schreef:volgens mij heeft het niet met het merk te maken maar met de stof toch?
Daarnaast heb ik ook een Mountain Horse jas en daar zweet je ook bijna niet in
Niet dat goedkope "vlokkerige" fleece iig 
Samantha_ schreef:Wat moet je dan onder fleece dragen?

Jessbub schreef:Heb een vest gekocht, is waterdicht en winddicht maar toch adement, dus voor de winter goed te gebuiken, het mer is trespas. nie zo bekent maar wel erg fijn, ong 69,-