Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ilja000 schreef:Ik heb begrepen dat er plannen zijn voor Noordholland, dus als je een auto hebt...
Betekend het nu dat je met 1 avond genoeg hebt of dat je er verplicht 5 moet doen en het springen wel optioneel is. Maar er zijn toch geen fnrs spring proeven?? Of wel?
Sammie schreef:Maar er zijn toch geen fnrs spring proeven?? Of wel?

Elaine schreef:Het jammer is alleen dat er inmiddels al een stuk of 6 zijn die dus al een flinke tijd ziten te wachten.
En ik hoor ondertussen van diverse verenigingen dat ze ook wel eens verse gezichten willen en nieuwe juryleden.
Josephine85 schreef:Ik sta ook sinds eind vorig jaar ingeschrveen voor de cursus in Zuid-Holland!! Maar zo te zien moet ik nog wel even wachten ....
Elaine schreef:Ja maar ik hoor echt veel mensen die het willen doen, maar die niet gebeld worden enzo. En van verenigingen om me heen hoor ik dat ze nieuwe jurys willen
Elaine schreef:Ja maar ik hoor echt veel mensen die het willen doen, maar die niet gebeld worden enzo. En van verenigingen om me heen hoor ik dat ze nieuwe jurys willen
Flurk schreef:na de actie van de FNRS om zoveel juryleden te laten zakken voor de F20 stoppen er veel mensen met jureren dus binnenkort hebben ze een tekort