Is mijn cap te klein?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shannonnekke

Re: Is mijn cap te klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:12

Ik zou naar de winkel gaan waar je die cap hebt gekocht, de winkelier kan kijken of die nog goed past of wat het probleem is;)

angela_mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:48

ik denk dat hij te klein is maar ik zou even terug gaan naar de winkel

AndalusierX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:55

Ik zou maar eens voor een nieuwe cap gaan kijken, misschien hebben de mensen in de winkel ook wel een oplossing voor je Knipoog

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:01

Ik had dat probleem ook. Ik naar de winkel gegaan hadden ze me een caso aangesmeerd, hij zat goed volgens hun. Dachten mijn ouders en ik ook, want hij bewoog niet. Maar zodra ik met de manege naar Texel ging en strandritten ging maken lag mijn cap toch wel achter in mijn nek. Had ook altijd hoofdpijn. En toen heb ik een nieuwe gekocht (harry's horse pro) en heb geen last meer van hoofdpijn en een cap die achter in mijn nek ligt. Is wel de zelfde maat!!

XzountjuhX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:02

ja ik denk inderdaat je cap te klein is meschien moet je een verstelbaren cap proberen heel erg makkelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:52

XzountjuhX schreef:
ja ik denk inderdaat je cap te klein is meschien moet je een verstelbaren cap proberen heel erg makkelijk

Maar niet erg veilig Vork
je kan ook een ietwat te grote cap kopen (die een beetje ruim zit) en er dan rubberen stukjes in laten zetten (is heel makkelijk en bij ons gratis, dus zal nooit duur kunnen zijn) zodat hij precies past!