mijn ruin, denkt dat ie hensgt is.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: mijn ruin, denkt dat ie hensgt is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:01

jakkiwakki schreef:
Laten we het erop houden dat de redenatie juist is maar de uitvoering wat barbaars. Als een vriendin komt mopperen over haar zoon zeg ik ook niet:"Geef hem eens een trap, moet je eens zien hoe kinderen onderling met elkaar omgaan!!"
Het hele verhaal over rangorde en de baas zijn geloof ik allemaal wel, ik heb ook geen medelijden met jullie paarden. Het gaat mij puur om het normaal gaan vinden om je paard te trappen.

Een kind is geen paard. Ik zie niet in waarom het barbaars is om een paard een trap te geven als ze bewust lopen te etteren.

Goed, zoals in het voorbeeld van de jas, wat stel jij voor dat ik doe, om haar duidelijk te maken (na 6 of 7 eerdere waarschuwingen en de corrigerende tik) dat ik het nu zat ben en het geëtter niet meer pik?

En grondwerk doen we al, ze is echt op mij gericht, de luisterd super, maar is erg brutaal en probeerd graag dingen uit...

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 11:45

op de trap met die paarden, en geen eten meer deze dag..
ze mogen pas terug komen als ze weer normaal kunnen doen, en hun excuus aan kunnen bieden

(jaja heb ook super nanny gekeken)

nee, een volwassen paard, wat begrijpt dat die fout zit een schop geven als dit werkelijk noodzakelijk is.. vind ik niet zo erg.
als je maar weet van jezelf dat je je wel kan beheersen, en niet ene super kort lontje hebt. maar als je inderdaad gewoon uitgedaagd word. tja. in de wei krijgen ze ook wel eens een schop als ze niet gewenst zijn.
een paard kan heel veel hebben, en kind niet natuurlijk

die begrijpt het misschien niet eens, en dan nog, een kind is iets kwetsbaarder ook?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:25

jakkiwakki schreef:
Laten we het erop houden dat de redenatie juist is maar de uitvoering wat barbaars. Als een vriendin komt mopperen over haar zoon zeg ik ook niet:"Geef hem eens een trap, moet je eens zien hoe kinderen onderling met elkaar omgaan!!"
Het hele verhaal over rangorde en de baas zijn geloof ik allemaal wel, ik heb ook geen medelijden met jullie paarden. Het gaat mij puur om het normaal gaan vinden om je paard te trappen, er zijn andere manieren die je bij meer verschillende type paarden kunt gebruiken.
Dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil, ieder moet doen wat hem goeddunkt Knipoog

Als ik op een gegeven moment door moet naar fase vier, en dat dan betekend dat hij die trap krijgt, heeft dat niets maar dan ook niets met barbaarse uitvoering te maken. Voor de rest heb ik hier de indruk dat hier met een pedagoog aan het woord is. Ik heb vroeger zelf ook wel eens een keertje billenkoek gehad, en ben er toch echt niet slechter van geworden Haha!