Ik heb het afgelopen weekend in Burgh Haamstede gezeten met paard! Het was grandioos, zeker een aanrader! Paarden worden zeer goed verzorgd, voor jezelf moet je niet te veel eisend zijn, maar dat is persoonlijk. (ik heb ook op de manege gelogeerd) Je kunt er ook paarden huren voor strandritten, heb eigenlijk niet opgelet of dat onder begeleiding was want ik weet daar wel de weg. Zal haast wel, want de weg door het bos en duinen naar het strand is niet eenvoudig als je het niet weet. Dus voor strandrit met of zonder je eigen paard moet je naar manege Lisiduna in Burgh Haamstede, Zeeland. Als je eigen paard mee neemt kun je voor een paar euro een box gebruiken, dan kun je na het rijden je paard laten eten en/of drinken. Zelf op het gemakje wat eten en drinken en dan de terugreis aanvangen.
Manege Heemskerk, in heemskerk! Ook zonder begeleiding, voor een strandrit betaal je 34 euro. Eerst een uur door het duin rijden, dan lekker het strand over walsen, en dan weer terug door het duin! Het is 10 euro per uur, en de duinkaart is 4 euro... ik geniet daar altijd vol op van de ritten!!!