Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kissielover schreef:Nee ik ook niet maar ik snap ook haar vraag niet aangezien ze dus al start! En er staat ook nergens dat ze een 4 jairg paard heeft! Idd miss heeft ze dr profiel aangepast
Sjadron013 schreef:ik ruik penny

runningkawa schreef:Maar ze wordt niet ineens L1 en ook niet ineens 14

Yvonnelind schreef:Grapje hoor, maar je moet wel eerlijk blijven; het is geen schande dat je geen wedstrijden rijdt en dat mensen je uitschelden voor 'Penny', daar moet je je niks van aantrekken, want die mensen zijn even vergeten dat ze zelf ooit ook jong en onwetend zijn geweest.
Yvonnelind schreef:En ga nu niet in een dolle bui vertellen dat je 'bijna Z' bent, want ik denk dat het je nog vies tegen gaat vallen...
Begin gewoon lekker in de B en ga niet opscheppen over wat je al wel kunt, maar wees gewoon trots op dat je netjes rijdt op een 4 jarige zònder dat je hem gaat over belasten met allemaal oefeningen waar jullie nog helemaal niet aan toe zijn.
Veel succes met jullie wedstrijd carriére!
potterlover schreef:Yvonnelind schreef:Grapje hoor, maar je moet wel eerlijk blijven; het is geen schande dat je geen wedstrijden rijdt en dat mensen je uitschelden voor 'Penny', daar moet je je niks van aantrekken, want die mensen zijn even vergeten dat ze zelf ooit ook jong en onwetend zijn geweest.
Ik ben even oud als haar.....

Renske_ schreef:misschien is ze wel de nieuwe anky, maar mag ze nog geen naamsbekendheid geven heach thuis&in dromenland rijden we allemaal Z he
mijn 3 jarige kan ook wijken & een wending om de achterhand en de inzet van schoudervoor, maar mn 1e B wedstrijd moet ik nog rijden met haar, ze is dus nog ongeklasseerd en op B niveau
Sowieso ook paarden die thuis een aantal Z oefeningen super kunnen uitvoeren maar die nog nooit in de B of L zijn gestart zie ik niet meteen als Z paard, immers in een proefje moet het allemaal vlak na elkaar en thuis heb je gerust een halfuur de tijd voor je een SB of een appuyement hoeft te laten zien
Je bent gewoon de klasse die je op wedstrijd rijd, simpel zat
en vaak ligt je trainingsniveau een klasse hoger dan je wedstrijdklasse, tenminste das de bedoeling
L1 is eruit, nu rijdt ze nog geen wedstrijden
Niekoezz schreef:Penny, penny, penny...
Ach, is ook wel gezellig!
( of ben ik nou heel oplettend
Yvonnelind schreef:
O, dat verklaart een hoop...
Citaat:Niekoezz schreef:
Penny, penny, penny...
en weet je wat het grappige is.
ze schrijft in msn taal, en schouderbuitenwaarts bestaat niet eens
als het goed is, heette het toch travers ( of ben ik nou heel oplettendNiekoezz schreef:Penny, penny, penny...
en weet je wat het grappige is.
ze schrijft in msn taal, en schouderbuitenwaarts bestaat niet eens![]()
als het goed is, heette het toch travers![]()
( of ben ik nou heel oplettend
![]()