Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
krumel schreef:hmm nu brengen jullie me weer aan het twijfelen. Maar ik weet iig echt helemaal zeker dat de favorit benelux niet meer op maat wordt gemaakt. Dat zal waars. ook overal hetzelfde zijn, omdat ze gewoon bij konigs gemaakt worden.
dus... ik ga eerst de anky passen in de goede maat, en als ik dat niks vind ga ik twijfelen tussen de sir en de elegance (ik vond de elegance iig wel veeeel lekkerder zitten dan de favorit benelux)

Citaat:Rundleer zal alleen nooit zo'n fijn contact tijdens het rijden geven als kalfsleer.
denk ik er prima mee te rijden.... doe ik voor de gein toch weer een keer m'n kalfsleren aan, voel ik direct verschil in het contact met het paard bij het rijden. Dusdanig groot verschil dat ik juíst ruiters die geen Anky zijn kalfsleren laarzen aanraad, als je het gevoel niet van jezelf hebt, kun je in ieder geval zorgen dat de voorwaarden zo zijn dat je gevoel kunt ontwikkelen.

de gewone anky's zijn binnen (eindelijk!) dus die ga ik morgen waars. passen. Als ik ze niet lekker vind zitten neem ik de anky elegance rundleer. 
maar het scheelt toch bijna 300 euro, dus ik vind het iig wel het proberen waard hehe
maar ik geloof je helemaal hoor anydale schreef:Ik zou denk ik voor de Anky Elegance gaan, maar het is jouw geld