champagne wedstrijdkleding??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Re: champagne wedstrijdkleding??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 12:22

diddlmouses schreef:
nee, ik vind zwart/champ niet zo mooi.
blauw/champ vind ik het mooist, ook bij jou paard, maar als je zwart doet vind ik daar wit mooier bij

oohh bedoelen jullie zo! ik dacht dat jullie bedoelde een zwart paard. vandaar de foto Clown jaja ik ben druk met school bezig, dus heb een excuus. ik heb ook een blauw jasje etc.

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:23

dan moet je zeker voor champagne gaan!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:49

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:05

Heb wel zwart champ. Ik vind blauw ook erg mooi, maar niet op een bruin paard. En dan een paar zwarte laarzen eronder, hmmm. Vind wel dat het met blauw mooier uitkomt Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:12

Zwart met champagne vind ik niks, blauw me champagne vind ik erg chique staan. Ik heb jaren geleden met heel veel pijn en moeite een champagne kleurige rijbroek met kunstleren zitvlak gevonden. Inmiddels ben ik overgestapt op rijbroeken zonder kunstleer nu wil ik dus ook een champagne zonder kuntsleer. Die Pikeur in champagne welke model is dat? De montana?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:17

ik heb heel lang in zwart/champagne gestart, dat stodn echt heel erg sjiek Ja

shaolanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:59

Ik start ook in zwart/champagne! Ik vind het sjiek hoor, en niet onder doen voor blauw/champagne

Heb eraan zitten denken in blauw/champagne maar dan vind ik eigenlijk het mooist ook blauwe laarzen, anders krijg je blauw/champagne/zwart. En dan zou ik ook weer een nieuwe blauwe cap moeten... Geld, geld!

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:01

Ik vind zwarte laarzen niet storen aangezien je tuig ook zwart is

shaolanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:13

ik vind dat dus wel storend, ik wil alles tot in de kleinste details kloppend hebben (erg irritant aan mezelf...) en daarom heb ik gekozen voor zwart/champi Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 13:57

champagne wordt nog niet zoveel verkocht, daarom zit het niet standaard in de collectie van de ruitersportzaken.

ik heb een champagne broek van pikeur (met steekzakken en leren zit) die is besteld door de plaatselijke ruitersportzaak. elke dealer van pikeur kan die broek bestellen.
mijn chabrak is van HKM, de gentley. die hing hier in een andere ruitersportzaak.
anky pads zijn er ook in het offwhite, maar dit is een wat lichtere kleur dan echt champagne.
handschoenen zijn er van roeckl, de soft&grip

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 13:58

diddlmouses schreef:

Ik vind het idd ook niet storend!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 14:04

MISTRAL94 schreef:
diddlmouses schreef:

Ik vind het idd ook niet storend!

bij zwart tuig vind ik het niet storend, maar ik start ook met blauw en ben aan het sparen voor blauwe laarzen aangezien ik met bruin tuig rijd

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 12:39

PolosportJ schreef:
anydale schreef:
Eurostar rijbroek en dan het dekje van Lamicell, past precies en dat is echt champagne Knipoog
Verder handschoentjes van Roeckl. Bloese en plastron weet ik zo even niet..

Ik heb een foto in je profiel gezien. Lachen Waar heb je die eurostar rijbroek gekocht? En wat kost die? Ik vind je dekje wel iets te geel. Ik wil ook graag gaan voor het off white ankydekje. Lachen

Hihi dat ben ik niet hoor, op de foto..dat is m'n vriendin Vork

Ze heeft alweer een nieuw dekje, dekje op die foto vond ik ook niet goed matchen!
Ik heb nu dit dekje voor dr gekocht, de Lamicell Elegance, die past werkelijk perfect! Ze krijgt heel vaak complimenten dat het er zo mooi uitziet.

Dekje:
http://img.photobucket.com/albums/v485/ ... p20008.jpg

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 12:49

wij hebben ook alles in champagne verkrijgbaar.

wij verzenden alleen helaas niet

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:42

als je witte rijbroek hebt,mag je dan wel starten met een champagne kleurige blouse of mag dat niet?

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 16:49

lorelei schreef:
als je witte rijbroek hebt,mag je dan wel starten met een champagne kleurige blouse of mag dat niet?

Volgens mij is dat geen probleem hoor. Maar een blouse zie je niet he als het onder het jasje zit.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:24

PolosportJ schreef:
lorelei schreef:

Volgens mij is dat geen probleem hoor. Maar een blouse zie je niet he als het onder het jasje zit.

Dat is niet helemaal waar KnipoogIk heb afgelopen zomer een witte blouse gekocht omdat ik er niet het 3 dubbele voor over had omdat het dan in champagne kleur zou zijn. Helaas zag je dit wel waardoor ik uiteindelijk wel een champagne blouse gekocht heb Haha!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 22:32

ik rij trouwens nou natuurlijk nog wel in het wit, maar ik heb wel een champagne zomerding van happy valley als ik me niet vergis. Dat is zonder mouwtjes, maar je hebt ze ook met korte en lange mouwtjes. En die zit, naast dat ie mooi is, ook nog eens erg lekker. En deze zie je echt niet onder mn jasje uit. Maar waarschijnlijk zag jij de mouwen of iets dergelijks er onderuit komen. Dan lijkt de blouse wel een beetje groot. Normaal gesproken komt er niets onderuit toch. Ik heb zelf ook een witte blouse met roze streepjes en die zie je ook nergens onderuit komen.

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 11:53

Zelf ben ik ook opzoek naar een echt bijzonder setje, wil namenlijk ook in het champagne blauw, maar wil dus mijn jasje in navy kleur laten maken, met de kraag en zakkleppen in de kleur champagne, daarbij wil ik graag een mooie aparte plastron, ( ben hier nog naar opzoek) en wil dan ook iets met champagne kleurige parels, wil dus mijn laarzen bij lipica laten maken in navy kleur met een parel aan de zeikant ( dit is nog niet zeker) en vervolgens wil dan graag een mooi champagne dekje met een navy kleurige bies, als dit wel mooi staat, daarbij wil ik zon cap net als van charles owen alleen dan in het navy met champagne kleurige bandjes! dus ben heel benieuwd zodra ik het setje bij elkaar gespaard heb zal ik nog wel een foto plaatsen!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 11:55

Kentucky broek en blousje, bruin jasje van cavallo, dekje van anky en plastron weet ik zo niet ;)

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:01

Ik heb alles van harry's horse! Behalve de haarstrik, die is van mondoni. Ik heb alles gekocht bij Divoza.