mannenbroeken passen mijn helemaal niet omdat ik nogal J-Lo achtig gevormd ben
een volle derièrre past niet direct in een mannenmodelletje... Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
een volle derièrre past niet direct in een mannenmodelletje... line_king schreef:owkay! muchos gracias rommulus!
line_king schreef:rom; knap paard heb je trouwens ! (effe profiel gecheckt)
Heb ook altijd drama met broeken
Ik had altijd paardrijbroeken die gewoon echt te kort waren
Maar nu heb ik een Eurostar broek, type Klarissa met een kunstlederen zitvlak en die zit heerlijk. Heeft ook lengtematen, ik heb taille 80 en lengte 28. Hij komt nu tot 5 cm boven de knobbel van mn enkel. Maar das al langer dan een paardrijbroek bij mij ooit geweest is
En bovendien heb ik altijd sokken aan en schoenen, dus zie je toch niet. Heelveel kleine mensen rollen de paardrijbroek om, dus bij mij hoeft dat niet
Maar het is idd een drama. Maar ik heb nog een erger drama met gewone broeken. Paardrijbroeken kunnen wel net te kort zijn, maakt toch niet uit. Maar bij gewone broeken staat dat echter wat minder
..
Lengtemaat 34 is gewoon net te kort, net alsof ik hoog water heb... Maar ik heb me er bij neergelegd dat ik gewoon niet alle broeken kan kopen
Ik koop nu meestal broeken bij Zara, die zijn superlang!! De Esprit heeft ook Long broeken, die kan ik ook aan (zijn vaak alleen beetje voor oudere vrouwen). En verder heeft de WE ook nog wel lange broeken en de Only heeft soms ook lengtemaat 36 als ik geluk heb
Dus achja.. ik red me wel. Maar het is niet leuk:( 
Citaat:ik heb nl maat 42;maar in rijbroeken dus bijna altijd 44.
mannenbroeken passen mijn helemaal niet omdat ik nogal J-Lo achtig gevormd ben een volle derièrre past niet direct in een mannenmodelletje...
! Die nedhorse broek is maat 42, in het zwart (hij valt ook als een gewone maat 42, dus niet heel klein). line_king schreef:Moeilijke verkoopsters soms he, misschien gewoon es letterlijk vragen 'Of u de 507 in maat 36 heeft?'