Rijbroek voor lange dame

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

line_king

Re: Rijbroek voor lange dame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 17:18

ik heb nl maat 42;maar in rijbroeken dus bijna altijd 44.
mannenbroeken passen mijn helemaal niet omdat ik nogal J-Lo achtig gevormd ben Lachen een volle derièrre past niet direct in een mannenmodelletje...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:22

line_king schreef:
owkay! muchos gracias rommulus!

youre welcome

btw het maatje wat ik heb is 36 dus komen er nog een hoop cm in lengte bij Haha!

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 17:25

rom; knap paard heb je trouwens ! (effe profiel gecheckt)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:08

Ik heb altijd de lengtemaat van Cavallo, maat 84 (lengtemaat 42).

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:23

line_king schreef:
rom; knap paard heb je trouwens ! (effe profiel gecheckt)

thanx Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 23:55

Ik ben zelf 1,85 en heb maatje 38. Ik heb dus ook echt stelten! Tong uitsteken Heb ook altijd drama met broeken Huilen Ik had altijd paardrijbroeken die gewoon echt te kort waren Tong uitsteken Maar nu heb ik een Eurostar broek, type Klarissa met een kunstlederen zitvlak en die zit heerlijk. Heeft ook lengtematen, ik heb taille 80 en lengte 28. Hij komt nu tot 5 cm boven de knobbel van mn enkel. Maar das al langer dan een paardrijbroek bij mij ooit geweest is Tong uitsteken En bovendien heb ik altijd sokken aan en schoenen, dus zie je toch niet. Heelveel kleine mensen rollen de paardrijbroek om, dus bij mij hoeft dat niet Tong uitsteken Maar het is idd een drama. Maar ik heb nog een erger drama met gewone broeken. Paardrijbroeken kunnen wel net te kort zijn, maakt toch niet uit. Maar bij gewone broeken staat dat echter wat minder Huilen ..

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 09:49

Hey Lydia,
Van gewone broeken kan je misschien eens het merk Indian Rose proberen, of anders in de Levi's winkel, dat gaat soms nog bij mij...
eurostar is inderdaad nog een redelijk lang merk, bedankt voor de tip!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 09:55

Ja, Indian Rose en Levi's gaan dus maar tot lengtemaat 34 en ik heb dus 36 Huilen Lengtemaat 34 is gewoon net te kort, net alsof ik hoog water heb... Maar ik heb me er bij neergelegd dat ik gewoon niet alle broeken kan kopen Tong uitsteken Ik koop nu meestal broeken bij Zara, die zijn superlang!! De Esprit heeft ook Long broeken, die kan ik ook aan (zijn vaak alleen beetje voor oudere vrouwen). En verder heeft de WE ook nog wel lange broeken en de Only heeft soms ook lengtemaat 36 als ik geluk heb Haha! Dus achja.. ik red me wel. Maar het is niet leuk:(

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 09:57

Van paardrijbroeken heb ik altijd eurostar. Laatst weer een fijne gekocht. Wel de allerlangste die ze hebben. Ik ben 1.85 en heb maat 38 dus het is inderdaad altijd drama om een passende paardrijbroek te vinden!! Maar toch geef ik liever iets meer geld uit dan dat ik een te korte broek koop die ik toch nooit meer aan doe.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 09:59

Ja precies, ik heb ook eurostar en ook een duurdere versie. Maar die zit prima en is voor mij echt lang genoeg:) Past gewoon goed in de schoenen, zonder dat het nodig is de pijpen om te slaan:P

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:02

Ik heb een paar levissen die lengtemaat 36 zijn hoor, tis wel zo'n unisex model (de 507); misschien toch es navragen?

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:03

Ik vind dat de rijbroeken van HKM wel lang vallen. Nu ben ik zelf maar 1.67 maar ik moet de pijpen altijd een heel end omrollen.
De prijs van HKM is ook gunstig. Ik heb er in Januari 1 gekocht en die was 69 euro.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:06

Misschien moet ik dan maar weer es naar een Levi's winkel gaan. Maar als ik daar kom vertellen ze mij altijd dat die maar tot 34 gaan.

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:15

Moeilijke verkoopsters soms he, misschien gewoon es letterlijk vragen 'Of u de 507 in maat 36 heeft?'
Lachen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:29

Citaat:
ik heb nl maat 42;maar in rijbroeken dus bijna altijd 44.
mannenbroeken passen mijn helemaal niet omdat ik nogal J-Lo achtig gevormd ben een volle derièrre past niet direct in een mannenmodelletje...

Whaha, nou troost je, ik weet wel zeker dat ik een flinkere derrière heb dan jij, en die past juist beter in een herenmodel dan een damesmodel, ik heb een vrij smalle taille in verhouding met mijn kont, en stom genoeg zijn de damesmodellen daar minder goed op berekend dan de herenbroeken (ik heb ook wel een paar damesmodellen hoor).

Kort gezegd, als ik er zelfs in pas, dan moet het jou zeker lukken Haha!! Die nedhorse broek is maat 42, in het zwart (hij valt ook als een gewone maat 42, dus niet heel klein).

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:30

Ik heb ook een lengtemaat eurostar.

Maar hij komt nog echt wel een stuk boven mijn enkel!

Ik heb nog nooit een broek gezien die onder/op/tot mijn enkel komt!!! Wie o wie?

Pikeur heb ik juist t idee dat die erg kort zijn in lengtemaat?

Ik ben 1.80

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:46

line_king schreef:
Moeilijke verkoopsters soms he, misschien gewoon es letterlijk vragen 'Of u de 507 in maat 36 heeft?'
Lachen

Haha, ja... Naja ik zal het es proberen!! Tnx!!

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 11:03

Van eurostar had ik een broek laten maken op maat, die is dus enkellengte...
Maar de Horka lengtemaat is langer dan de eurostar lengtemaat hoor, hannanas, mss es proberen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:44

Goede tip!

Maar dan heb ik altijd wel een beetje twijfels bij Horka... die hangen hier ook bij zo'n hans textiel voor 15 euro.
Of niet?

Is dat duur, op maat maken bij eurostar?

line_king

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 15:32

he?ik heb mijn horka 150 euro betaald!!!!
(dus ik denk dat het niet echt horkas zijn hoor, horka is echt goeie kwaliteit, een nederlands merk...)

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 15:37

Ik heb alleen de rijbroeken van Pikeur en dan het model Mondega. Ik ben zelf 1.85 m. en normaal maat 40 maar bij deze broeken bestel ik altijd een 84 (42 lengtemaat). Passen echt SUPER! Kwaliteit PERFECT en daardoor zeker het (vele) geld waard!