Bodyprotector met airbags

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Bodyprotector met airbags

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:22

randie schreef:
Citaat:
Mijn vriend heeft dat ooit eens moeten domonstreren op de manege.
Het koordje hangt dus gewoon aan je zadel je doet dat aan een ringetje ofzo en als je valt dan schiet het koordje ervan en dan blaast de protector volledig op. Daarna moet je een nieuw 'pompje' insteken. (voor de volgende keer dat je zou vallen )

heb je tijd om aan een touwtje te trekken dan als je eraf kiept? Ik niet hoor Clown

Dat gaat automatisch, koordje zit aan je zadel, jij valt eraf, word er aan het koordje getrokken!

Bonny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:40

Je hebt er 2 modellen in. Ze zijn wel erg prijzig maar het is ook maar eenmalige aanschaf. De patronen zijn los te verkrijgen.

Ik kan ze leveren. Bloos

Groetjes Sacha

tazz2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:33

weer iets nieuws??

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:04

Ik zou als ik jou was er geen kopen.
bij ons op stal had iemand een keer een demonstratie gegeven.
stel dat je je nog net kan vast houden gaat je pony/paard alleen al op hol door het geluid

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:10

www.equimatch.nl heeft het alleenrecht voor de verkoop van deze airparka's in de heel BeNeLux.
heb er een gezien, en aangehad. weegt ong. anderhalve kilo, maar zit niet vervelend. het is een soort bodywarmer-model.
ze zijn inderdaad duur, maar kunnen miscshien wel zorgen dat je geen blijvend letsel overhoudt na een nare val.