Hij was superactief en op zijn hoede maar dat is normaal, maar verder schrok hij van niets (langsrazende auto's, fietsers, tractors, kudde paarden in een wei die gek begonnen te doen...) tot we een meisje tegemoet reden op een klein ponietje (ook genre shet of zo)
Hij keerde gewoon om met enkele gekke huppelpassen, ik heb hem nog 1 keer gedraaid om toch te pogen die pony te passeren maar hij deed zo gek, en ik had ook geen zin om in één van de grachten aan weerzijden van de baan te belanden, dat ik maar weer rechtsomkeer gemaakt heb (ik had geen zin om af te stappen omdat ik meestal een opstapje gebruik om weer op te stijgen, ten eerste is hij groot en ga ik niet graag "hangen" aan één kant, en ten tweede heeft hij nog problemen met stilstaan bij opstijgen
)aan de TS: heb jij er al iets op gevonden intussen ???

Hij wilde echt omdraaien en naar huis rennen.
Gewone ezels zijn al erg eng, maar moet je dit eens tegenkomen:
) Hij komt er voor de rest ook weinig mee in aanraking ( bij ons op stal mogen geen shetten op pension). Alleen als we wel eens wedstrijd hebben, moet ik er extra rekening mee houden. Één keer ging hij zo uit zijn plaat, dat het meisje op de shet ging huilen. Nu probeer ik maar een andere bak te zoeken als er kleine ponies aanwezig zijn
) en die zei dat het normaal was, dat de hengsten bij hen op stal vaak woedend zijn als ze zo'n kleine shet zien, en dat ruinen er bang voor zijn