paard wassen rond deze tijd van het jaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Re: paard wassen rond deze tijd van het jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:50

leuk paardje trouwens Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:53

Ik heb de mijne ook laatst gewassen, omdat hij erg stoffig was, en nogal stond te jeuken. Wij hebben een binnenstal + warm water + solarium, dus toen durfde ik het wel aan.

Voor vieze vlekken is een poetsblok een hele goede oplossing.
En dat voor mijn 3.95 EUR!

Ik zou het zeker niet buiten doen met koud water!

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 09:15

hij ziet er weer goed uit toch! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:11

VSW --> SV.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:14

MiiRowiej schreef:
het zit dus zo,
mijn lieve wesco (verzorg fjord) is behoorlijk smerig en daarbedoel ik mee van die vieze poep vlekken die je er nooit helemaal uit krijgt bij het poetsen, je weet wel van dei groen- bruinege vlekken.

maar ja nou zat ik dus te denken, als ik hem nou 1 keer was dan kan hij eer voor de rest van de winter wel weer tegen aan want dit ziet er gewoon niet uit. voorbij gangers kijken met een vies gezicht om alsof ik hem niet goed verzorg nou maakt dat natuurijk niet uit, laat ze maar denken maar ik zelf vind het ook geen leuk gezicht.. :S maar ik weet niet of dat verstandig is om hem te wassen met de kou enzo
kan dat? met dit weer een paard wassen? en zo ja wat is dan de beste manier?

hoi ik zou dit zelf niet doen,als je paard t koud krijgt,want met deze kou en nattigheid zijn ze nog lang niet droog(of je moet een solarium hebben)ze worden dan zo verkouden hoor!
ik had hem lekker even vies laten zijn en in het voorjaar een keertje lkkr wassen! groetjes pascale