Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:min de halsverlenger
En waarom brokken?
Ga je 3 dagen weg
Ik voer meestal na het rijden.krumel schreef:je paard misschien?

runningkawa schreef:haha, is een goeie
rijbewijs
auto en papieren
Trailer en papieren
krumel schreef:denk dat je het dan zo wel ong hebt... succes alvast op wedstrijd :)
blacklight schreef:Je paard invlechten is misschien ook een idee. Of ik moet er over gelezen hebben, maar dat zag ik nergens staan
LilianR schreef:Ik vlecht hem in, was hem ect. Zal het er wel even bij zetten, maar wat vinden jullie van aanschaf zwarte leren halster? Heb een mooie gezien voor 11,25 dikonderlegd. Eigenlijk 22,50 maar er zit 50 procent korting op.
Is bij ruitersport bij ons in de buurt, alleen nog maat pony. Wel andere nog, rond dezelfde prijs, die zijn wel nog andere maten.
blacklight schreef:Je kan er nooit een "gat aan vallen"aan het halster denk ik. Haha, ik zou het gewoon doen, tenzij je nog goede hebt.
I_Moondance schreef:LilianR in welke winkel wil je die halen?
leren halsters zijn mooooi, en fijn vind ik (hoewel ik zelf toch altijd gewoon een nylon halstertje gebruik die eigenlijk ook gewoon voldoet
) voor 11 euro heb je weinig te verliezen toch?

LilianR schreef:Wat zijn coupons?
Geld van de wedstrijd komt automatisch bij m'n betalingen van 2007 op de rekening van de ponyclub te staan.