Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MissPromiss schreef:Hihi nou als dat het probleemis, dat Primeline niet via mij die lening verstrekt heb ik nog ouders

Elegance schreef:Ik zag namelijk een reaktie van iemand die het over een aanschafwaarde had van 6.000,00. Dan zou de trailer met 72 maanden looptijd (maandbedrag 110,00) dus komen op 7.920,00.
Dan zou je dus 1.920,00 extra betaald hebben.
Stel dat je nou wel 6.000,00 op je spaarrekening hebt staan, en je geeft dat ineens uit, dan moet je dus over 6 jaar renteverlies meetellen. (dan praat je ook over een aanzienlijk bedrag)
MissPromiss schreef:@ Stacey, nee ik start een topic om ervaringen, en iedereen hier gaat er tegenin omdat ik het niet zou kunnen betalen, dus dat is gewoon niet wat ik vraag![]()
Elegance schreef:Ik zag namelijk een reaktie van iemand die het over een aanschafwaarde had van 6.000,00. Dan zou de trailer met 72 maanden looptijd (maandbedrag 110,00) dus komen op 7.920,00.
Dan zou je dus 1.920,00 extra betaald hebben.
Stel dat je nou wel 6.000,00 op je spaarrekening hebt staan, en je geeft dat ineens uit, dan moet je dus over 6 jaar renteverlies meetellen. (dan praat je ook over een aanzienlijk bedrag)