Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mexxuna schreef:Maar straks als er 20 paarden lopen in een inrijbakje van 20x30 wordt het vast feest voor haar!!

veel suc6 nog!
Zep schreef:Mexxuna schreef:Maar straks als er 20 paarden lopen in een inrijbakje van 20x30 wordt het vast feest voor haar!!
Er is maar 1 manier waarop ze daar aan went hoor, gewoon gaan!
! talented schreef:
Precies!Wij zitten zondag met 24 W-tjes in 1 ring, dat losrijden zal ook wel een soort van feest worden!
(wel grappig om ter vergelijken, toch?)
utjelover schreef:talented schreef:
Precies!Wij zitten zondag met 24 W-tjes in 1 ring, dat losrijden zal ook wel een soort van feest worden!
Oei oei, haha dat wordt leuk.(wel grappig om ter vergelijken, toch?)
Ik hoop mij w'tje binnenkort ook mee te nemen naar een oefenwedstrijdje!
Succes allemaal!
talented schreef:

runningkawa schreef:Maar er zijn toch genoeg paarden die na 2 maanden al gewoon een B proefje, zelfs voor winst, kunnen lopen?

Urielle schreef:runningkawa schreef:Maar er zijn toch genoeg paarden die na 2 maanden al gewoon een B proefje, zelfs voor winst, kunnen lopen?
In het OO Seven huiskamer topic zit een W'tje dat nu B+15 is
Die gaat in april het L in, maar dan dus al echt gepromoveerd naar het L, dus niet eens L omdat de ruiter geen B meer mag.
Dan voel ik me maar klunzig hoor, ik denk nl. niet dat mijne volgende maand winst gaat lopen

Ik ga wel de eerste tijd veel op rij weg, daarna krijgt hij dan weer wedstrijdrust om alles te laten bezinken.
!
. Bij de overgangen terug dramt hij nog te veel door en hij durft nog al eens tegen het linkerbeen aan te vallen. Soms duurt het ook even voor hij zich in de hand wil laten zakken. De ene dag gaat het lekker, de andere dag mis ik nog teveel controle. En dat vind ik dan weer belangrijker dan zijn oefeningen, die komen vanzelf wel 
Urielle schreef:Da's netjes Talented!
Wijken, schoudervoor (binnenwaarts nog niet gedaan) en achterwaarts wil de mijne ook al doen, contra heb ik nog niet geprobeerd.
Maar ik ben niet tevreden over het basiswerk. Bij de overgangen terug dramt hij nog te veel door en hij durft nog al eens tegen het linkerbeen aan te vallen. Soms duurt het ook even voor hij zich in de hand wil laten zakken. De ene dag gaat het lekker, de andere dag mis ik nog teveel controle. En dat vind ik dan weer belangrijker dan zijn oefeningen, die komen vanzelf wel
Mijne is erg braaf op ander terrein maar is bang tussen de andere paarden, dus het losrijden gaat alsnog wel spannend worden.

Jullie ook dan hé?? ** gaat in je profiel spieken **