MoonChloe schreef:Je instructrice verkopen in plaats van je paard!!!
Dus ik zou zeggen: zoek een leuke instructrice die gemotiveerd is om jou en je paard iets te leren!
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MoonChloe schreef:Je instructrice verkopen in plaats van je paard!!!
Dus ik zou zeggen: zoek een leuke instructrice die gemotiveerd is om jou en je paard iets te leren!
Lins_Vetra schreef:Een goeie instructrice helpt je je rijtechnische probleem op te lossen. Ongeacht hoe oud je paard is, ook jij bent niet helemaal lekker met je schouder en ze zal dus (als goeie zijnde) een 'aangepaste' les voor jullie moeten maken zodat zowel jij als je paard lekker kunnen rijden.
Ik vind je paard wegdoen wel een hele simpele oplossing
_Cynthia_ schreef:Ja wegdoen uhm ik heb nu totaal los van deze instructrice al van 3 andere mensen les gehad en niemand daarvan kon me verder helpen ik bleef elke x op dat probleem hangen.
Ik zeg daarbij ook dat ik graag wedstrijden wil gaan rijden en hoger komen en dat dat van mij erg dom super dom is geweest dat dat gewoon niet gaat lukken met hem.
Ik zal me denk ook nooit echt goed kunnen ontspannen want elke x gaat hij er van door en ben toch wel soort van bang om er weer van af te vallen en uiteindelijk weer in het ziekenhuis te belanden.
Ik ben int begin fietste ik er elke week heen, ik was 12 jaar en ik had t er best moeilijk mee. Maar ik kreeg steeds minder behoefte om dr te zien, omdat ik wist dat ze t goed had.

_Cynthia_ schreef:Mijn droom is en wat ik graag wil echt verder komen in de dressuur.
Daar is hij niet geschikt voor meer voor recreatief rijden.
_Cynthia_ schreef:Het is mijn eigen schult.
Ik had beter moeten weten.
Mijn droom is en wat ik graag wil echt verder komen in de dressuur.
Daar is hij niet geschikt voor meer voor recreatief rijden.
Ik voel me nu echt behoorlijk schuldig tegen over hem en van wie ik hem gekregen had.
Ik heb gewoon veel te verwacht.
_Cynthia_ schreef:Wat ik wil is echt verder in de dressuur komen. Maar ik heb dan nog een probleem Matthias is gewoon niet leergierig om eerlijk te zijn ik heb hem meerdere dingen proberen de leren, maar overal probeerd hij onderuit te komen door er vandoor te gaan of noem maar op. Ik weet niet of dit nog ooit over gaat.?