vraagje voor juryleden; mild/streng/rechtvaardig/aardig?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

Re: vraagje voor juryleden; mild/streng/rechtvaardig/aardig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 22:45

daffodil schreef:
Nou Judithh, ik weet heel zeker dat een flink aantal mensen in ieder geval in mijn omgeving jou een heel reëele jury vinden en graag bij jou in de ring rijden! Rijnauwen is wat lastiger te beoordelen, die heb ik zelf alleen maar een keer gehad en dat was geen representatieve proef......vond ik zelf al dus een jury kan daar dan ook weinig mee!

Ik moet maandag op voor het examen, hoop dat we een beetje normale combinaties krijgen en geen hele rare dingen, die komen we straks nog vaak genoeg tegen vrees ik......

dank daffodil...dat zijn ook eens leuke dingen om te horen.. Knipoog

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:41

Wanneer ruiters grof zijn tegen hun paard, kunnen ze op weinig mededogen rekenen van mij, maar je hebt soms wel eens proeven waar vanalles misgaat en dat je bijna medelijden krijgt met de ruiter of amazone, en dan moet ik oppassen dat ik niet te mild ga punten. Je klassement moet uiteindelijk ook redelijk kloppen.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 11:56

ik heb 7 proeven geen winst gereden, ik heb gewoon zo goed in de protocol bestudeerd wat ik precies fout deed, eventueel naar jury toe om beter te begrijpen. Dan maar met de instructrice ff heel goed oefenen en nu is schouderbinnenwaarts van 5 naar 7 gegaan. impuls van 5 naar 6 of 7 gegaan en oefeningen kan hierdoor heel netjes uitvoeren.

vaak is het impuls een probleem en hierdoor oogt het niet netjes. Ik vind jury's die zuinig zijn met wp toch heel erg eerlijk behalve die sinterklaasjury's dan...