welke transportbeschermers zakken niet af!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

metternich

Re: welke transportbeschermers zakken niet af!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:21

metternich schreef:
Ik gebruik de transportbeschermers van Kavelkade.
Ze zijn wat duurder in aanschaf maar de kwaliteit is Super!
Afbeelding

Iets te snel op verzenden gedrukt!

Deze transportbeschermers zakken niet af, en beschermen optimaal op het transport. Omdat ze van kunststof gemaakt zijn gaan ze ook niet zo snel kapot.
Binnenzijde is van zacht vilt materiaal. Helaas hielden ze bij Kavelkade geen rekening met ieders beurs, ze kosten € 109,00 per 2. Ik heb veel cadeaubonnen gevraagt voor mijn verjaardag Haha! Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 22:11

die lijken mij dus ook geweldig... als deze beschermers die ik nu heb ook afzakken ga ik toch voor de beschermers van kavalkade. die zakken iig echt niet af

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:35

Maar kan je paard zijn voeten daar nog goed in bewegen? Dat lijkt me ook wel belangrijk onderweg!?

metternich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 23:18

Ja hoor dat gaat prima. Het zijn gewoon hele goede beschermers!
Mijn paard kan nog wel eens als een hele lompe boer de trailer uit denderen en dan gaat ie nog welleens heel naar langs de klep met zijn been. Met deze beschermers zal ie zich dan zeker niet bezeren. Ik heb ze nu twee jaar. nat doekje erover en ze zijn schoon. aan de binnenkant kun je ze gewoon uitborstelen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 09:46

de beschermers die ik gekocht heb blijven perfect zitten! jeuj!!
geen kapotte benen meer Lachen

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:08

Enige nadeel van de Kavalkade beschermers lijkt mij dat ze niet over de voorknie heen komen. Als je paard struikelt op de klep, dan beschadigt 'ie vaak z'n voorknie, toch?

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:54

Ik heb Harry's Horse. Sinds 2 weken ofzo. Nog nooit afgezakt. Lijkt me ook niet snel gebeuren, zijn hele stevige dingen Lachen

svenja19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:01

Ik gebruik de transport beschermers van bucas, echt super fijn.. zakken ook niet af!! maar die van mij staan wel heel stil op de trailer!!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:03

wij hebben al jaren die korte van hh en die zijn nog heel maar ook gerepareerd wel merk ik dat de kwaliteit van hh nu toch echt slechter is omdat we een nieuw setje hadden gekocht en die waren al meteen stuk.
mijn zus heeft nu die van br namaak van kavalkade zijn wel wat stug maar ze werken wel en ze zijn een stuk goedkoper dan die van kavalkade geloof ik.

metternich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:20

Ze vallen idd niet over de knie, aangezien het kunstof is is dat erg lastig. LIjkt mij toch dat als een paard met zijn knieen op de laadklep valt een stoffen beschermer niet altijd zal voldoen......
Zoals ik al zei heb ik kunsstof omdat hij zovaak naast de klep stapt en het me al wat beschermers gekost heeft, (gelukkig geen benen), die daardoor scheuren. De keuze is dus ook afhankelijk van je paard

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:22

Ze zijn voor dat soort ongelukjes denk ik héél goed.
Wat betreft het laatste ben ik ook met je eens, of je paard rustig staat/laadt/uitstapt, dat speelt allemaal een rol mee welke beschermers het handigst zijn.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:22

ik heb van die lange transportbeschermers van BR (ik zoek zo wel even een plaatje) maar de achterste zakken altijd af hoe strak ik ze ook om doe, voor zitten ze perfect maar ik denk dan mijn paard te korte achterbenen heeft ze is 1.64m

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:28

Laatst bijgewerkt door Revanches op 06-11-09 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.