Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
of verklaar je nader en zet ook wat meer in je profiel want het lijkt erop of je splash1999 hier op bokt alleen maar aan het stalken bent! Skippy01 schreef:vergeet niet dat paarden vluchtdieren zijn en honden roofdieren... beide hebben nog oerinstincten... dus het is eigenlijk logisch dat het paard zich tracht te 'verdedigen' tegen de 'aanval' van de hond...
peesblessure schreef:betreffende hond is overleden door behandeling van paard.
hond waseen graag geziene op terrein,behalve door dit paard.
Alweer een verhaal wat niet helemaal klopt!!!!
SpikyBlue schreef:Honden trappen kan ik me nog wel een beetje voorstellen als je paard eens gebeten is.. Maar die van mij vermoordt kuikens![]()
Mijn 'lieve schat' ziet een koddig kuikentje rondhuppelen, gooit zijn oren plat in z'n nek en stampt zo hard als 'ie kan met zijn voorhoef keihard op het kuikentje, dat dus in één klap dood is. Heb ik hem nu twee keer zien doen. Iemand enig idee waarom een paard zoiets doet? Het lijkt me namelijk niet dat hij last heeft van die kuikentjes, die dribbelen gewoon lief over het erf heen..

Ach.. Zou dat het zijn? Ik vind het wel een erg sadistisch gezicht.. Ik wist ook niet echt hoe ik erop moest reageren, was met stomheid geslagen.. Maar mijn stalgenote werd heel kwaad en schreeuwde tegen hem dat hij op moest hoepelen, hij durfde drie dagen niet meer in haar buurt te komen (er wordt tegen hem namelijk nooit geschreeuwd, hij is erg braaf)