Over het rijden kan en wil ik niet oordelen heb het niet gezien.
Succes verder
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Danique1990 schreef:het kan opzich best wel.. maar verlies punt .. dat is natuurlijk wel heel verschil met een goede proef.. want bij een goede proef hoord een winstpunt , Mijn zus reed met een Haflinger in het Z2 met de kampioenschappen heb je dan 2 juries bij 1 proef.. bij de 1e jury stond ze 1e en bij de andere jury stond ze laatste, met bijna 40 punten verschil.. en alleen omdat die jury Haflingers niks vond !
lenet1963 schreef:Lijkt me toch echt sterk dat je daardoor verlies rijd volgende keer beter.Het blijft een jury sport.
Je kan beter gaan springen
fleuria schreef:heej..
ik had afgelopen zondag 2 verliespunten gereden terwijl ik best wel goed en netjes reed..
ik had 136 en 144 punten..
nou heb ik die punten gekregen omdat mijn paard niet geschoren was...
dat zat de schrijfster hard op te vertellen in de kantine.. nu baal ik hier verschrikkelijk van..
ik zou mijn paard heel graag willen scheren alleen ze staat altijd in de wei en heeft het aan haar hart.. dus dan is het een beetje moeilijk om je paard te scheren..
nou baal ik hier zo erg van dat ik de komende tijd geen wedstrijd meer ga rijden gewoon omdat het me zo geraakt heeft.. ik kan er toch ook niks aan doen..
nou zou ik graag willen weten wat jullie hier van vinden...