Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
L0veJ0la schreef:Ik heb liever dat ik op m1 starten want zij is 15 jaar en op juli word zij 16.. misschien kan zij eerder op m1 starten..wat vinden jullie ?
5 x keer bij b gereden en vroeger had ik ook op f8 gereden.. op 28 janauri deze maand ga ik m1 proberen voor oefenen als ik het kan.. als het niet kan dan ga gewoon bij B
runningkawa schreef:Wat jij liever hebt geeft de knhs niks om
Jij het dus in de B winstounten gehaald
Dan MOET je ook in de B starten.
Al was je pony ook grand prix geweest
Zo zijn de regels.
. krumel schreef:@ aerdenhout: wist je dat nog niet dan?? dat is een nieuwe regel! Als je inde B 195 punten hebt gehaald mag je M1 starten
ik kan niet weten want ik ben doof meisje.. soms let ik niet zo goed lezen.. op knhs.
L0veJ0la schreef:krumel schreef:@ aerdenhout: wist je dat nog niet dan?? dat is een nieuwe regel! Als je inde B 195 punten hebt gehaald mag je M1 starten
Nee ik wist het niet..![]()
ik kan niet weten want ik ben doof meisje.. soms let ik niet zo goed lezen.. op knhs.
tita schreef:Ik vind je nogal onozel overkomen F8 is niet te vergelijken met de M1......weet je eigenlijk wel het verschil.
Jouw antwoorden zijn zo raar dat ik me wel afvraag of je wel weet wat M1 inhoudt.
Tevens kun je een grote boete krijgen bij de KNHS.
5x B rijden wat is dat nou???
Dus sla je de L1 en L2 ff voor het gemak over.......
En de leeftijd van een pony is helemaal niet RELEVANT
L0veJ0la schreef:tita schreef:Ik vind je nogal onozel overkomen F8 is niet te vergelijken met de M1......weet je eigenlijk wel het verschil.
Jouw antwoorden zijn zo raar dat ik me wel afvraag of je wel weet wat M1 inhoudt.
Tevens kun je een grote boete krijgen bij de KNHS.
5x B rijden wat is dat nou???
Dus sla je de L1 en L2 ff voor het gemak over.......
En de leeftijd van een pony is helemaal niet RELEVANT
ik zei dat 5 keer bij B gedaan.. ik wist het niet dat ik grote boetes krijg van je( bedoel knhs verkeerd tijpen)
.. huh? Ik wil gewoon proberen begrijpen als ik het snap..

. Citaat:als stel ik bij B gehaald punt 195 dan mag ik naar m1 starten ?

aerdenhout1 schreef:Dat is 10 winstpunten !
L0veJ0la schreef:Hoelang ben je bezig als je naar m1 wilt over halfjaar of 1 jaar ?