Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Gewoon een afwasborstel met shampoo (kon zosnel niks anders vinden
) lekker soppen en afspoelen. Heb je toch een schone cap en niet het risico dat of je cap of je machine naar de maan is. 

)
. Charos schreef:Ik zou het niet doen, lijkt me heel slecht voor een cap om steeds tegen de zijkant van de wasmachine te klotsen.
kimmietjuh schreef:Charos schreef:Ik zou het niet doen, lijkt me heel slecht voor een cap om steeds tegen de zijkant van de wasmachine te klotsen.
Daar zit inderdaad wel wat in ja, ik weet wel dat sportschoenen al een enorm lawaai maken.
Kan nooit goed zijn voor je wasmachine denk ik.

KimH schreef:Ik lees het al, ik ga het risico niet nemen om mijn cap de wasmachine in te doen.. ik ga hem netjes op de hand wassen
Iig hardstikke bedankt voor de tips allemaal!
ElSalvador schreef:Die van mij gaat gewoon in een emmer met sop en dan je cap door het water schudden en met een borsteltje er over heen. Paar uurtjes laten staan en dan goed uitspoellen met de douche kop en dan op de verwarming. werkt perfekt en weet je zeker dat ie heel blijft.
maartje_h schreef:met eenbabydoekje werkt bij mij altijd goed..
HandtasJe schreef:Oh ok heb mijn cap nog nooit gewassen,, nou ja eigenlijk heb
ik hem boven een gloeiendhete pan met water gehoude, en toen vielen alle haren eraf.
Dat is het enige dat ik zelf weet
op de website van fouganza wordt er ook geadviseerd om de cap schoon te stomen.