Buitenrijden.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mara_lover

Re: Buitenrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:33

joy76 schreef:
@Lauss: ik denk dat ik dat verkeerd heb uitgelegd. Natuurlijk haal je op je fiets geen paard in dat aan de kletter is gegaan. Of je het vanaf de grond (al dan niet met auto) kunt voorkomen vraag ik me overigens af, maar dat doet niet echt ter zake. Ik heb wel een fietser meegenomen als gezelschap voor mijn jonge pony, die zich, zeker in het begin, nog wat onzeker voelde alleen op straat. Resultaat: Hij volgde de fiets overal, zelfs als 'ie het eingelijk een beetje te gevaarlijk vond om door te lopen Knipoog Het handigst is en blijft i.m.o. iemand anders met een braaf paard, maar dat had ik al gezegd.

Inderdaad! Mijn pony zet in haar eentje echt geen stap. Als mijn vriend ernaast fiets is het goed. Ook als we iets engs tegenkomen. Dan gaat hij gewoon naast haar fietsen, geeft haar eens een aait, en het is goed.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 09:55

Maar jij kan dus nooit eens lekker alleen weg, er moet dan altijd iemand met een fiets bij zijn? Dat lijkt mij dus niet echt een oplossing, dan ben je altijd gebonden aan een ander.

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:54

Ik zou altijd in een groepje gaan misschien eerst met rustige paarden ofzo iig met paarden die al vaker naar buiten zijn geweest

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:23

T@nj@ schreef:
Maar jij kan dus nooit eens lekker alleen weg, er moet dan altijd iemand met een fiets bij zijn? Dat lijkt mij dus niet echt een oplossing, dan ben je altijd gebonden aan een ander.

als je uit principe al niet alleen de weg op gaat is dat helemaal geen probleem Lachen Ik kan ook alleen met iemand anders er tevoet naast naar buiten, dat is puur voor mijn gevoel, maar als ik alleen ben ben ik gespannen..

Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:02

Ik zou altijd met iemand mee gaan, als je alleen bent en er gebeurt iets sta je er alleen voor

Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:02

oja, en idd als je met andere "rustige" paarden bent lukt het vaak ook goed

NZuidII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 21:33

Oookee,, heel erg bedankt voor alle berichten Haha! Bloos
Ik ben er wel achter gekomen dat iedereen mij aanraad om met iemand mee tegaan. (wat ik ook wel van plan was)
Ik ga gewoon heel rustig beginnen.
En met andere paarden mee die al gewend zijn om buitenritten te rijden.. Bloos