Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lowara schreef:
dus jij zegt een net 4 jarige kindje dat glunderend op de pony hobbelt sorrie meid, je krijgt geen winstpunt want je bent nog te klein om licht te rijden?
Citaat:zowiezo kun je bixies moeilijk jureren omdat de helft meelopende ouders heeft en de andere helft niet. wat reken je strenger en waarom, een kindje wat half scheef zonder hulp de bak doorgaat en de hoeken vergeet, of het zusje wat netjes zit omdat paps mee zit te hollen en dus minder hoeft te doen?
Citaat:Bixies zijn een voorbereiding op dingen, en de spelletjes die binnen de bixie proeven werden gedaan waren toen puur voor de lol en voor het plezier van de kinderen en zo hebben ik en de dame die hoofdjurylid was dit ook als uitgangspunt gehouden.
Linnietje schreef:niet elk kind is even ver maar wil ook wel eens een wedstrijdje doen, dat is erg stoer!
dus vind ik ook of ze nu wel of niet kunnen rijden: laat ze lekker gaan.
de een is wat beter en verder dan de ander, hou daar rekening mee met jureren!

dit puur omdat ze de A niet wilde vanwege die balken waar je overheen moest, dus elke keer als de kaart vol was, namen ze gewoon een nieuwe. zelfde geldt voor stempels. 
Nee, daar snap ik helemaal niks van..